یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
حسن مولایی

حوزه/ در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم: حجت الاسلام والمسلمین حسن مولایی مدیر عامل خبرگزاری حوزه به عنوان نماینده مطبوعات عضو جدید این شورا شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان، یکصد و سی و ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم به ریاست حجت الاسلام والمسلمین  سعیدی امام جمعه قم با حضور اعضای این شورا در سالن جلسات امام جواد(ع) در ساختمان جدید استانداری برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: نقش شورای فرهنگ عمومی در مثبت کردن نظر جامعه برای ساماندهی وضعیت عمومی مردم بسیار سرنوشت ساز است و نگاه ها به این موضوع را می تواند دگرگون کند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان قم نیز با بیان اینکه با تصویب تشکیلات جدید دبیرخانه از این پس موضوعات جلسات به صورت علمی و فنی تعیین خواهد شد، از اعضا خواست در ارائه طرح و نظر به دبیرخانه شورا اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی همچنین با بیان این مطلب که توسعه استان اگر در یک اطلس فرهنگی حرکت نکند قابل کنترل نخواهد بود، اضافه کرد: به همین منظور برای نظام مند شدن پیوست فرهنگی در پروژه های استان لازم است این موضوع مجددا مورد بررسی قرار بگیرد.

بر پایه این گزارش در ادامه، رأی گیری برای انتخاب نماینده مطبوعات استان در شورای فرهنگ عمومی به عمل آمد که حجت الاسلام والمسلمین حسن مولایی مدیر عامل خبرگزاری حوزه و  مدیر مسئول هفته نامه افق حوزه با رای اکثریت اعضا به عنوان نماینده مطبوعات عضو شورای فرهنگ عمومی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha