دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ |۲۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 26, 2024
بانوان

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان از برگزاری کارگاه تکمیلی مهارت های بیان تفسیر قرآن در شهریور امسال خبر داد.

خانم اکرم مهرابی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اعلام این خبر گفت:با موافقت شورای علمی آموزشی حوزه علمیه امسال برای اولین بار طلاب غیر حضوری سایر استانها می توانند امتحانات خود را در استان محل زندگی خود سپری نمایند.

وی با اشاره به اینکه ۲۶ طلبه جامعه الزهرا(س) نیز امتحانات خود را در مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم آباد آغاز کرده اند افزود:طلاب جامعه الزهرا(س) بصورت همزمان در ۳۱ استان کشور امتحانات خود را در دو سطح عمومی و تکمیلی می گذرانند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان بیان داشت:امتحانات این طلاب تا ۱۵مرداد جاری ادامه خواهد داشت و نتایج نیز متعاقبا اواخر شهریور ماه اعلام خواهد شد.

مهرابی با اشاره به اینکه مصاحبه عملی پذیرفته شدگان کتبی ورود به مدرسه علمیه  زینبیه(س) برای ورود به سطح ۳ نیز با شرکت ۳۶نفر در خرم آباد به پایان رسیده است اظهار داشت: داوطلبانی که در آآآزمون کتبی مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) دورود برای سطح ۳پذیرفته شده اند هم می توانند ۱۷مرداد به بعد برای انجام مصاحبه عملی خود اقدام نمایند.

وی با اشاره به اینکه افراد پس از اعلام نتایج مصاحبه عملی و موفقیت در این مرحله می توانند در سال تحصیلی جدید وارد مدارس علمیه شوند خاطر نشان کرد:تمام مدارس علمیه خواهران استان لرستان در تابستان جاری برای مشاوره طلاب در زمینه های علمی و تحقیقاتی با حضور مدرسان آماده خدمت هستند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان از برگزاری کارگاه تکمیلی مهارت های بیان تفسیر قرآن در شهریور امسال خبر داد و تصریح کرد:کارگاه تکمیلی مهارت های بیان تفسیر قران به منظور ارتقا دانش قرانی مدرسان مدارس علمیه خواهران برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha