جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
کد خبر: 355928
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱
سید محمد موسوی سلماس

حوزه/ امام جمعه سلماس گفت: قرآن وسیله نجات و هدایت انسان بوده؛ این معجزه ارزشمند الهی هرگز در زندگی بشر تکرار نشده است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد موسوی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با بیان شاًن و جایگاه قرآن کریم در زندگی انسان اظهارداشت: ارتباط با خالق منحصر به زمان و مکان خاصی نبوده و در هر شرایطی می‌توان با خداوند متعال راز و نیاز و ارتباط برقرار کرد.

وی افزود: تدبر در آیات قرآن بهترین راه برای درک مفاهیم آن بوده و درک این مطالب چراغی روشن برای نجات از گمراهی‌های زندگی می‌باشد.

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر تأثیر قابل توجه رسانه‌ها در خصوص نشر و توزیع پیام‌های قرآن اضافه کرد: سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی به نسبت آگاهی خود نقش قابل توجه و تاثیرگذاری در تبلیغ قرآن و نشر پیام‌های قرآنی داشته و در این راستا باید تمام تلاش خود را انجام دهند.

وی تصریح کرد: فرهنگ تلاوت قرآن باید به وسیله رسانه‌ها و شبکه های اینترنتی در جامعه گسترش یابد و مسئولان نیز تمام تلاش خود را در این زمینه انجام دهند تا قرآن و رهنمودهای آن، چراغ راه زندگی بشریت قرار گرفته و از این طریق تاریکی‌های جهل از زندگی و افکار انسان ها زدوده شود.

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر نقش مهم قرآن بر زندگی انسان افزود: تلاوت، تدبر و تأمل در آیات قرآن، انسان را به کمال رسانده، سبب آگاهی بیشتر آن در مسیر زندگی و انتخاب بهترین راه حل در مواجهه با مسائل و مشکلات پیش آمده در طول زندگی انسان‌ها می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha