سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024
بزرگداشت روز خبرنگار در قم

حوزه/ آئین گرامیداشت روز خبرنگار با حضور اصحاب رسانه و مدیران عامل خبرگزاری ها در تالار معصومیه فرمانداری قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آئین گرامیداشت روز خبرنگار صبح امروز در تالار معصومیه فرمانداری قم برگزار شد.

در این مراسم که مسئولان کشوری و لشکری استان قم حضور داشتند، رضا سیار فرماندار قم در سخنانی از تلاش اصحاب رسانه در پوشش خبری سال 1393 از حضور ریاست جمهوری در قم تا مناسبت های دیگر، تقدیر و تشکر کرد.

وی گفت: امروز رسانه یکی از پیجیده ترین و حساس ترین ابزار اطلاع رسانی برای پیشبرد اهداف سیاستمداران و دولتمردان بوده و بسیاری از ابرقدرت ها از این عنصر بیشترین بهره را برای تبلیغات فکر و اندیشه در راستای غلبه بر سایر کشور ها استفاده می کنند.

فرماندار قم اظهار داشت: امروز رسانه در حوزه های گوناگون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نقش آفرین است و باید به بهترین نحو از آن استفاده برد

سیار ابراز داشت: رسانه ها می توانند دیدگاه های مناسبی را به مردم القاء کرده و رابطی میان مسئولین و دستگاه ها برای پیشرفت بهتر کشورباشند.

وی گفت: رسانه به عنوان ابزار اطلاع رسانی، به خوبی می تواند اهداف دولت و نظام را به گوش جامعه؛ به خصوص جهانیان برساند؛ البته این مهم زمانی محقق می شود که تعامل مناسبی میان دو طرف وجود داشته باشد.

*اهمیت انتخابات پایان سال

فرماندار قم با بیان این مطلب که سال 1394، سالی متفاوت از حیث خبر و اطلاع رسانی است، خاطرنشان ساخت: در این سال، انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را داریم که رسانه ها به درستی می توانند نقش آفرین باشند.

سیار افزود: حوزه های اجتماعی و سیاسی نیز دو عرصه حساسی است که رسانه ها می توانند همراه و مدد دولت در برگزاری بهتر انتخابات باشند.

فرماندار قم در پایان تصریح کرد: رسانه ها با حضور جدی در انتخابات، باید وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوی اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب اثبات نمایند.

تصاویر مرتبط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha