سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024
موسوی امام جمعه سلماس

امام جمعه سلماس،آموزه های غنی دینی، را مهم ترین الگوی مدیریتی کشورعنوان و بر استخراج ونهادینه ساختن آن الگوها در جامعه تاکیدکرد.

حجت الاسلام سید محمد موسوی، در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری  حوزه بااشاره به نامگذاری سال جاری به نام«اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی»، اظهارداشت:رهبر فرزانه انقلاب با نامگذاری سال‌ها، مسیر حرکت کشور را معین کرده و همگان باید به عملیاتی کردن این منویات همت بگمارند.

وی با بیان این‌که رهبر فرزانه انقلاب با افق دید وسیع رهنمودهای لازم را بیان می کنند، افزود: دشمنان پس از پیروزی انقلاب برای ضربه زدن به این شجره طیبه از هیچ اقدامی فروگذار نکرده و تا حد توان درصدد ضربه زدن به آن برآمدند.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: دشمنان اسلام در جبهه های فیزیکی هرگز موفق نشده و به جنگ نرم روی آورده‌اند؛ البته مقام معظم رهبری از سالها قبل در این زمینه هشدارهای لازم را بیان کردند.

وی به تحریم های اقتصادی دشمن  اشاره کرد و افزود: در چند سال اخیر رهبر فرزانه انقلاب بر امر رونق و شکوفایی اقتصاد کشور تاکید کرده‌اند که مصداق بارز آن شعارهای سال است.

امام جمعه سلماس، با تاکید براجرایی کردن منویات رهبر معظم انقلاب، گفت: ملت بزرگ ایران همواره گوش به فرمان ولی امر خود بوده و در هر صحنه ای حاضرشده‌اند، در تحقق شعار امسال نیز قطعا مردم خوش می‌درخشید و به منویات رهبری لبیک خواهند گفت اما آنچه مهم است حضور فعال دولتمردان و مسئولان در این عرصه است .

وی با تاکید بر این‌که فرهنگ شیعی، غنی‌ترین فرهنگ جهان است، تصریح کرد:  امروز دولتمردان و متولیان فرهنگی باید مبانی مدیریتی را استخراج و عملیاتی کنند.

این استاد حوزه تصریح کرد: طلاب و روحانیون به عنوان کارشناسان دین و فرهنگ باید در راس این قرار گرفته و نسبت به استخراج آموزه های دینی همت گمارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha