دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
حجت الاسلام حبیب باقری، معاون امور طلاب حوزه کرمانشاه

معاون امور طلاب حوزه کرمانشاه با اشاره به نقش ارزنده و ماندگار طلاب در دوران دفاع مقدس، برنامه حوزه استان در دفاع مقدس را تشریح کرد.

حجت الاسلام حبیب باقری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با تبریک فرار رسیدن عید سعید قربان و گرامیداشت رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس  به  ماندگاری  نقش ارزنده طلاب و روحانیون در آن دوران اشاره و گفت:  در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و به خصوص شهدای روحانی و یادآوری رشادت های رزمندگان، برنامه هایی در حوزه علمیه کرمانشاه برگزار می شود.

وی بیان داشت : در تلاشیم تا با برگزاری این برنامه ها  در سطح مدارس علمیه ، یاد آور رشادتها و دلاوری های رزمندگان جان بر کف جهت دفاع از اسلام و ایران اسلامی برای طلاب جوان باشیم.

معاون امور طلاب حوزه کرمانشاه ، دیدار با خانواده های  شهدا را از جمله برنامه های این هفته ذکر کرد و افزود : در این راستا از پدران شهدای روحانی، جهت تکریم و صحبت در جمع طلاب مدارس دعوت بعمل آمده است.

حجت الاسلام باقری گفت :  هم چنین در این ایام گلزار مطهر و نورانی شهدا با حضور طلاب و روحانیون گلباران و عطر افشانی خواهد شد .

وی تصریح کرد : در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بصیرت افزایی اساتید و طلاب، از راویان دوران دفاع مقدس برای حضور در جمع  طلاب مدارس علمیه دعوت به عمل آمده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha