چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
علامه امینی تبریز

حوزه/ معاون آموزشی مرکز تخصصی علامه امینی(ره)، گفت: طلاب علاقه مند می توانند در این مدت برای ثبت نام به سایت www.mt.ismc.ir مراجعه و پس از تکمیل مشخصات و موفقیت در آزمون پذیرشی ، در رشته دلخواه خود تحصیل کنند.

حجت الاسلام ذاکری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، از آغاز ثبت نام پذیرش تکمیل ظرفیت مرکز تخصصی علامه امینی(ره) تبریز خبرداد.

وی با بیان اینکه این مرکز تخصصی در رشته های کلام اسلامی، کلام مقارن و شیعه شناسی دانش پژوهش می پذیرد، گفت: این مرکز برای هرکدام از این رشته های تخصصی، تعداد ۲۵ نفر از طلاب و علاقه مندان را پذیرش خواهد کرد که علاقه مندان می توانند برای تحصیل ثبت نام کنند.

معاون آموزشی مرکز تخصصی علامه امینی(ره)، گفت: این آزمون تکمیل ظرفیت در سال جاری در استان قم و سایر شهرها به صورت متمرکز و همزمان برگزار خواهد شد.

وی، افزود: این آزمون روز جمعه 6 آذر ماه سال جاری در حوزه های استانی برگزار خواهد شد که محل آزمون هر شخص در کارت ورود به جلسه متقضیان درج خواهد شد.

حجت الاسلام ذاکری  یادآورشد: ثبت نام داوطلبان از طریق سایت مدیریت امور مراکز تخصصی و به صورت اینترنتی از اول مهر ماه آغاز شده است و  تا دهم آبان ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: طلاب علاقه مند می توانند در این مدت برای ثبت نام به سایت www.mt.ismc.ir مراجعه  و پس از تکمیل مشخصات و موفقیت در آزمون پذیرشی ایم موسسه، در رشته دلخواه خود تحصیل کنند.

معاون آموزشی مرکز تخصصی علامه امینی(ره)، بیان داشت:حداقل نمره قبولی در آزمون کتبی کسب ۵۰ درصد از مجموع امتیاز می باشد، واحدهای آموزش تخصصی با تایید و درخواست مدیر واحد تخصصی و اعلام رسمی آن به مدیریت های استانی و معاونت آموزش، مجاز به افزایش امتیازات حداقلی فوق جهت تعیین افراد قبولی در واحد متبوع خود می باشند.

داوطلبان علاقمند به تحصیل در مرکز تخصصی علامه امینی (ره) تبریز جهت دریافت اطلاعات بیشتر، می توانند از ساعت ۱۴ الی ۱۸ شنبه تا چهارشنبه با شماره تلفن های ۳۳۳۱۴۴۸۲-۰۴۱ یا ۳۳۳۱۴۵۰۷-۰۴۱ تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha