چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
موسوی اصفهانی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: امروز یکی از مهم ترین رسالت های رسانه ها در جامعه شیعی ، تبیین فرهنگ و اندیشه غدیر و مساله ولایت است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی اصفهانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر ابراز داشت: البته این مهم باید با محوریت کلام و فرمایشات علما و مراجع عظام باشد و حوزویان نیز خود را بیش از پیش در این امر مقدس مشارکت دهند.

وی با اشاره به اهمیت مساله ولایت و امامت در شریعت مقدس نبی مکرم اسلام(ص) گفت: در اهمیت عید غدیر و چنین روزی همین بس که خدای متعال در آیه تبلیغ اعلام ولایت امیرالمومنین علی(ع) را  اکمال دین و اتمام نعمت عنوان کرده است.

این استاد حوزه خاطرنشان کرد: اساساً اهمیت و حساسیت ابلاغ ولایت و جانشینی نبی گرامی اسلام تا بدانجاست که اگر صورت نپذیرد رسالت الهی پیامبر(ص) ناتمام مانده است.

وی بر لزوم اهتمام ویژه برای نشر معارف حقه اهل بیت(ع) به خصوص در زمینه ولایت و امامت اظهار داشت: مباحث بنیادین اعتقادی برای عموم مردم به خصوص نسل جوان باید به خوبی و به زبان روز تبیین شود و به شبهات و سوالات در این خصوص پاسخ لازم صورت گیرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha