دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ |۲۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 26, 2024
حجت الاسلام یوسفیان جامعة الزهرا

حوزه/ معاون سابق فرهنگی جامعه الزهرا(س) با بیان اینکه مسلمانان باید در برابر دشمنان اسلام با هم متحد باشند، گفت: علی(ع) در برابر دشمنان اسلام در کنار حکومت بودند و مشکلات حکومت را حل می‌کردند و در همان زمان نیز برای دفاع از خود بحث علمی می‌کردند.

حجت الاسلام و المسلمین یوسفیان در گفتگو با خبرگزاری«حوزه» ضمن تبریک عید غدیر بیان کرد: هر مسئله‌ای که دارای اهمیت و تأثیرگذاری فراوانی باشد، بیشتر مورد هجمه دشمنان قرار می‌گیرد و واقعه غدیر نیز یکی از وقایع مهم است که بسیار مورد هجمه دشمنان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه قرآن غدیر را جزئی از دین می‌داند در حدی که اکمال دین محسوب می‌شود ادامه داد: دشمنان وقتی نتوانستند نور پیامبر(ص) را خاموش کنند دنبال این بودند که نقشه شوم خود را بعد از رحلت رسول خدا(س) پیاده کنند.

محقق و پژوهشگر حوزه ابراز داشت: همانطور که بزرگان دین ما می‌فرمایند ما می‌بایست در بین خود بحث‌های علمی در مورد غدیر داشته باشیم؛ ولی در عین حال باید در برابر دشمنان اسلام نیز مانند ید واحد باشیم.

معاون سابق فرهنگی جامعه الزهرا(س) با بیان اینکه مسلمانان باید در برابر دشمنان اسلام با هم متحد باشند، گفت: علی(ع) در برابر دشمنان اسلام در کنار حکومت بودند و مشکلات حکومت را حل می‌کردند و همان موقع نیز برای دفاع از خود بحث علمی نیز می‌کردند و به حادثه غدیر نیز استشهاد می‌کردند.

انتهای پیام/313/30

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha