دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
حجت الاسلام ترابی - بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت: فرهنگ بسیجی عاملی مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی است که بایدبه آن اهتمام گردد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی، بعد ازظهر امروز در دیدار با بسیجیان این شهرستان با بیان اینکه نهادینه کردن و بازگشت به تفکر مطلق بسیجی نیاز امروز جامعه است اظهارداشت: از نگاه امام خمینی( ره) هیچ نهادی والاتر و مستحکم تر از بسیج نیست و باید روز به روز بر نهادینه کردن این تفکر افزوده شود.

وی با بیان اینکه تنها مانع نفوذ دشمن ،فرهنگ بسیجی در جامعه است تصریح کرد:ماموریت اصلی بسیج در شرایط کنونی، تقویت پایه های وحدت و اتحاد مردم و مسئولان است.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه بسیج در تحقق ارکان اقتصاد مقاومتی از سایر دستگاه های اجرایی جلوتر و موفق تر عمل کرده است یادآور شد: بسیج علاوه بر حضور در زمینه های دفاعی و عقیدتی در زمینه های فرهنگی و سازندگی نیز حضوری موفق و چشمگیر داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با اشاره به اینکه امروز مقاومت و شکل گیری تمام گروه های مقاومت در کشورهای اسلامی از جمله لبنان،سوریه ،عراق و یمن از تفکر بسیج انقلاب اسلامی نشأت گرفته است خاطر نشان کزد:امروز تفکر بسیجی به تمام کشورهای دنیا صادر شده است و استکبار ستیزی به عنوان خصیصه بارز تفکر بسیجی است.

وی در پایان با بیان اینکه مشکلات کشور بعد از توافق هسته ای و تحریم ها به یکباره حل نخواهد شد، بیان داشت: برای تحقق این اصل، اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی باید همچنان در دستور کار قرار گیرد و دراین زمینه فرهنگ بسیجی بسیار مهم و تاثیرگذار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha