یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024
حجت الاسلام عبدالجواد عبداللهی امام جمعه سپاهان شهر

حوزه/ بسیجی بودن یک ارزش است و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) نیز فرمودند:"من افتخار می کنم که یک بسیجی ام".

حجت الاسلام عبدالجواد عبداللهی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان با اشاره به آیه 14 سوره صف که می فرماید:"يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا كُونُوا أَنْصَارَ اللَّهِ كَمَا قَالَ عِيسَى ابْنُ مَرْيَمَ لِلْحَوَارِيِّينَ مَنْ أَنْصَارِي إِلَى اللَّهِ قَالَ الْحَوَارِيُّونَ نَحْنُ أَنْصَارُ اللَّهِ" گفت: دین خدا بدون یاری مردم استقرار و استمرار ندارد.

استاد حوزه اصفهان خاطرنشان کرد: دین در صورتی پایدار می ماند که مومنین به دنبال رهبران آسمانی و در جهت حل مشکلات، بسیج شوند، در آن صورت می توان گفت که نظام دینی مستحکم شده است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) و بسیج توده مردم بود به پیروزی رسید، لذا نقش مردم البته در صورتی که با بصیرت دینی همراه باشد، در پایداری دین خدا انکار ناپذیر است.

امام جمعه سپاهان شهر اصفهان ضمن با ارزش و اهمیت خواندن نقش بسیج مردمی در مواقع گوناگون حساس نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: بسیجی بودن یک ارزش است و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) نیز فرمودند:"من افتخار می کنم که یک بسیجی ام".

حجت الاسلام عبد اللهی با بیان اینکه بسیج محدودیت نمی شناسد و در نظام اسلامی پیر و جوان و زن و مرد همه باید بسیجی باشند، افزود: تا وقتی مردم با حفظ بصیرت بسیجی وار در کنار رهبری انقلاب اسلامی باشند، نظام انقلاب اسلامی ایران پا برجا می ماند و دشمنان در رسیدن به مقاصد خود ناکام می شوند.

313/38

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha