چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
کد خبر: 369024
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳
خبر گزاری حوزه

حوزه/ به همت واحد فرهنگی مدرسه علمیه مولی الموحدین(ع) شیراز، نشست تخصصی بصیرت افزایی سیاسی با محوریت شناخت توطئه دشمن در نمازخانه مدرسه برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام امین رصاف، رئیس دفتر نهاد رهبری در استان فارس ،سخنران این همایش بود که پیرامون مسائل جریان انتخابات و ویژگی های کاندیدای اصلح و بصیرت افزایی طلاب به ایراد سخن پرداخت.

وی با بیان اینکه نکته دوم مورد تاکید رهبر انقلاب، انتخاب افراد اصلح می باشد، عنوان کرد: اولین مرحله در شناخت افراد صالح تشخیص شورای نگهبان است و بعد از آن بهترین افراد کسانی هستند که به کانون قدرت و ثروت وصل نباشند، ساده زیست و مردم دار واقعی باشند نه اینکه فقط در آستانه انتخابات به فکر مردم باشند

حجت الاسلام حمید محمدی معاون فرهنگی مدرسه مولی الموحدین(ع) شیراز هم  در این مراسم اظهار داشت: همزمان با ایام فرا رسیدن فضای انتخاباتی و به منظور بصیرت افزایی سیاسی طلاب این حوزه علمیه با محوریت شناخت توطئه دشمن، در صدد برگزاری نشست تخصصی بصیرت افزایی با حضور روحانیون این مدرسه نمودیم..

شایان ذکر است، در پایان این نشست تخصصی، نظر سنجی از سوی معاونت فرهنگی مدرسه مولی الموحدین(ع) شیراز انجام شد و سپس طلاب رضایت خود را از چنین برنامه هایی اعلام نمودند و خواستار جلسات دیگر این گردهمایی را شدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha