دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ |۲۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 26, 2024
مجمع عمومی نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

حوزه/ استکبار دو برنامه را در قبال جمهوری اسلامی ایران در پیش گرفت یکی « ارعاب و زور» و دیگری « خدعه و نفوذ»، وقتی دید ملت بزرگ و بصیر ایران از ارعاب و زور واهمه ای ندارند، طرح دیگری را که همان خدعه و نفوذ است را در کشور ما پیاده کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، نماینده طلاب اصفهان در نشست مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم که شب گذشته در سالن جلسات جامعه مدرسین حوزه برگزارشد با اشاره به سخنان رهبر فقید انقلاب اسلامی  اظهارداشت: بارها امام راحل فرمود، اگر انقلاب نوپای ما به انحراف کشیده شود و ما از این انحراف سیلی بخوریم یقین داشته باشید این حرکت اسلامی و انقلاب به شکست منجر خواهد شد.

حجت الاسلام  محمدصادق سلطانی، افزود: استکبار دو برنامه را در قبال جمهوری اسلامی ایران در پیش گرفت یکی « ارعاب و زور» و دیگری « خدعه و نفوذ»، وقتی دید ملت بزرگ و بصیر ایران از ارعاب و زور واهمه ای ندارند، طرح دیگری را که همان خدعه و نفوذ است را در کشور ما پیاده کرده است.

وی تصریح کرد: این که  برخی اتهام تندروی را به ارزشی ها نسبت می دهند،  خود یک اقدام نفوذی است که باید همگان نسبت به این دسیسه دشمن هوشیار و آگاه باشند.

نماینده طلاب اصفهان در مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: آنچه امروز طرح و دسیسه دشمنان را نقش بر آب می کند، حضور حداکثری در پای صندوق های اخذ رای است.

در ادامه این نشست نماینده طلاب تالش و آستارا بر منویات مقام معظم رهبری درخصوص موضوعاتی از جمله؛ تحریف امام و انقلاب، مساله نفوذ و عملیاتی کردن طرح های انحرافی پرداخت.

حجت الاسلام سید رضا فاطمی نیا با اشاره به مطلبی از امام خمینی(ره)، افزود: انحراف به تدریج در یک نظام نفوذ می کند و همین انحراف باعث سرنگونی آن می گردد.

انتهای پیام   313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha