جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ |۲۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 5, 2024
حوزه خراسان

حوزه/ ملت ایران با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر ثابت می كند كه قدر انقلاب كه امانتي الهي براي اين نسل و نسل هاي آينده است را مي داند و تا پاي جان، در راه حفظ و حراست از آرمان‌هاي آن مي‌كوشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از مشهد، شوراي برنامه ريزي مديريت حوزه علميه خراسان، در بیانیه ای با دعوت ملت انقلابی برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن، آورده است: بهمن هرسال براي يكايك ملت قهرمان ايران يادآور شكوه وحدت، صلابت و اقتدار قهرمانانه مردمي است كه با غيرت و از خودگذشتگي و اقتدا به رهبر مقتدري از نسل نور، انقلاب اسلامي ايران را بنيان نهادند.

این بیانیه  با اشاره به اینکه این انقلاب با نفس مسيحايي روح الله و خون پاك جواناني جان بركف پايه گذاري شده است، خاطر نشلن می کند: امقلاب اسلامی با درايت و رهبري بي بديل سكان دار فرزانه آن آيت الله العظمي خامنه‌اي و بصيرت و هوشياري مردم هميشه در صحنه، قله‌هاي تعالي و پيشرفت را يكي پس از ديگري در مي نوردد و به پيش مي رود.

حوزه علمیه خراسان با تاکید بر اینکه يوم الله 22بهمن تجلي وحدت‌ و اقتدار ملت ديندار و سرافراز ايران است، تصریح کرده است: راهپيمايي باشكوه مردم بيدار در اين روز بزرگ، بيعتي دوباره با همه آن بزرگمردان و شيرزناني است كه جانانه پاي آرمان اسلامي و ملي خود ايستادند و ايران عزيز را از چنگال سلطه‌طلب‌هاي بي‌مقدار و دژخيمان پوشالي رهانيدند.

در ادامه این بیانیه آمده است حضور در راهپيمايي22 بهمن صحنه نمايش اقتدار ملت شهيد پرور ايران و تصويرگر وحدت، عزت، آزادگي و آمادگي ايران اسلامي براي تداوم حركت در راهي الهي است كه امام خميني عزيز و شهيدان سرفراز ما آغازگر آن بودند و اينك با رهبري حكيمانه و مدبرانه آيت الله العظمي خامنه‌اي، سي و هشتمين بهار خود را تجربه مي كند.

در این بیانیه اشاره شده که شركت مردم در راهپيمايي 22 بهمن امسال حامل پيام‌هاي مهم و دقيقي براي جهانيان خواهد بود كه مهمترين آن، پاسداشت و دفاع از ارزشها و آرمان هاي انقلاب اسلامي ايران است.

شورای برنامه ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان همچنین می افزاید: شركت مردم در راهپيمايي 22 بهمن امسال حامل پيام‌هاي مهم و دقيقي براي جهانيان خواهد بود كه مهمترين آن، پاسداشت و دفاع از ارزش ها و آرمان هاي انقلاب اسلامي ايران است.

این بیانیه یادآور شده است: حضور با شكوه تر و حماسي مردم فهيم ايران اسلامي نيز همچون هر سال، بار ديگر پايه‌هاي نظام مقدس ايران اسلامي را مستحكم‌تر خواهد نمود و اقتدار و صلابت ملت ايران را در پيش چشم جهانيان به نمايش خواهد گذاشت‌ و خط بطلاني بر همه نقشه هاي دشمنان بدخواه ايران اسلامي خواهد بود.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: بي ترديد اين انقلاب بي بديل تاكنون توانسته ا با صدور آرمان‌هاي عدالتخواهي خود به كشورهاي آزاده جهان همچون سوريه، عراق، يمن، لبنان، بحرين و... زمينه‌هاي شكوفايي انقلاب‌هاي منطقه را فراهم كند.

شورای برنامه ریزی حوزه علميه خراسان در پایان افزوده است: حوزویان خراسان همگام با آحاد ملت هميشه در صحنه ايران اسلامي در اين راهپيمايي باشكوه، خاطره آفرين و دشمن شكن شركت خواهد نمود تا با اين حضور ثابت كند كه قدر اين نظام مقدس كه امانتي الهي براي اين نسل و نسل هاي آينده است را مي داند و تا پاي جان، در راه حفظ و حراست از آرمان‌هاي آن مي‌كوشد.

گفتنی است، طلاب و روحانیان حوزه علمیه مشهد، در راهپیمایی فردا به صورتی متشکل و دسته جمعی از میدان بسیج(فلکه برق) همراه با سایر اقشار مردم حضور گسترده ای خواهند داشت.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha