چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
 یازدهمین نمایشگاه کتاب استان قم

حوزه/مدیر غرفه انتشارات موسسه امام صادق(ع) از ارایه ۸ اثر جدید از این موسسه در یازدهمین نمایشگاه کتاب قم خبرداد.

محمد زینی وند در نمایشگاه کتاب در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، گفت: واحد انتشارات موسسه امام صادق(ع) وابسته به دفتر مرجع عالیقدر آیت الله العظمی سبحانی با آثار جدید ( هشت اثر جدید) در یازدهمین دوره نمایشگاه کتاب استان قم شرکت کرده است.

وی افزود: از جمله کتبی که در این نمایشگاه عرضه شده است می توان به کتاب آزادی و دین سالاری، آگاهی سوم یا علم غیب، اخترشناسان و نوآوران مسلمان، اردتداد و آزادی، اسما و صفات خداوند در قرآن، اصول عقاید اسلامی، امام مهدی(عج) حقیقتی تابناک و اندیشه های جاوید اشاره کرد.

زینی وند خاطرنشان کرد: از دیگر کتبی که در غرفه عرضه شده است می توان به ایمان و آثار سازنده آن، برکرانه جبل طارق بهزیستی و تامین اجتماعی در اسلام، پرسش ها و پاسخ ها، پلورالیزم دینی یا کثرت گرایی، پیشوایی از نظر اسلام و پیشوایی از نظر اسلام اشاره کرد.

مدیر غرفه انتشارات موسسه امام صادق(ع) بیان کرد:  خاتمیت از نظر قرآن و حدیث و عقل ،داروینیسم یا تکامل انواع، در سرزمین خاطره ها، رویا سروش غیب، رسالت جهانی پیامبران، رویا سروش غیب، سجده بر تربت، سفیر وحدت، شخصتی های شیعه در صدر اسلام و شناخت در فلسفه اسلامی از دیگر کتاب هایی است که در این نمیشگاه عرضه شده است.

وی گفت: قرآن و اسرار آفرینش، مناظره های معصومین(ع)، ولایت تشریعی و تکوینی درقرآن، توضیح المسایل آیت الله العظمی سبحانی، خانه وحی بر حمله، هیئت و نجوم اسلامی و مقالات تاریخی از دیگر کتاب هایی است که در این غرفه عرضه شده است.

زینی وند در خصوص میزان بازدید علاقه مندان به کتاب های دینی در این نمایشگاه نیز گفت: در این نمایشگاه آثار ارزنده ای از مراجع عالی قدر جهان تشیع و بزرگان حوزه و نویسندگان و فضلای حوزوی در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است، ولی به دلایلی از جمله عدم اطلاع رسانی مناسبت نسبت به مکان این نمایشگاه هنوز این نمایشگاه با تمام ظرفیت هایی که دارد مورد استفاده مردم و علاقه مندان قرار نگرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha