یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
کد خبر: 372783
۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲
بانوان طلبه

حوزه/ معاون پژوهشی حوزه علمیه خواهران استان یزد از برگزاری المپیاد علمی بانوان طلبه در سطح دو (کارشناسی) وسطح سه (کارشناسی ارشد) خبر داد.

فاطمه نظیر، در حاشیه برگزاری المپیاد علمی حوزه علمیه خواهران استان یزد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، گفت: هفتمین دوره المپیاد علمی مقطع عمومی با حضور طلاب سطح دو و سومین دوره المپیاد علمی مقطع عالی با حضور طلاب سطح سه سراسر استان، به میزبانی مدرسه الزهرا(س) یزد برگزار شد.

وی افزود : در مرحله مدرسه ای هفتمین دوره المپیاد عمومی ابتدا تعداد 295 طلبه از مقطع سطح دو(کارشناسی ) و از 14حوزه خواهران به رقابت پرداختند که 77 نفر با کسب امتیاز لازم به مرحله استانی راه یافتند.

معاون پژوهشی حوزه علمیه خواهران استان یزد ادامه داد:  در سومین دوره المپیاد عالی نیز ابتدا 20 نفر علاقه مندی خود را به شرکت در المپیاد اعلام کردند که 10 نفر با کسب امتیاز لازم به مرحله استانی راه یافتند.

نظیر،  در پاسخ به این سؤال که شرایط خاصی برای شرکت در این المپیاد وجود دارد ؟ افزود: شرط معدل برای شرکت در این المپیاد وجود ندارد و در سطح عمومی، طلاب سطح دو از ترم پنج به بعد و در سطح عالی نیز طلاب در دو رشته تفسیر علوم قرآن و فقه و اصول به رقابت پرداختند که پاسخنامه این آزمون برای تصحیح و اعلام نتایج به مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور ارسال می شود.

وی درباره زمان اعلام نتایج این المپیاد و برگزاری مرحله کشوری آن نیز گفت : نتایج المپیاد روز 13اسفند اعلام می شود و برگزیدگان باید خود را برای رقابت کشوری  که 27 فروردین 95 برگزار می شود، آماده کنند.

گفتنی است، سال گذشته در المپیاد علمی کشور، دو نفر از استان یزد شایسته تقدیر و یک نفر نیز رتبه سوم را کسب کردند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha