یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ |۲۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 28, 2024
حجت الاسلام محمد باقر برقراری - حوزه کرمانشاه

حوزه/ حضرت فاطمه زهرا (س) بسیار زیبا و با متانت پاسخ غاصبین مقام ولایت امام علی (ع) را به شیوه منطقی با بیان محکم و قوی بیان می کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام محمدباقر برقراری با حضور در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان سنقر، با تسلیت ایام فاطمیه اظهارداشت: وجود مقدس حضرت فاطمه الزهرا (س) یک مولود بهشتی است که از او به عنوان انسیه حوراء یاد شده است.

امام جمعه شهرستان سنقر با اشاره به آیه تطهیر ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا (س) به معنای واقعی پاک و از طهارت ظاهری و باطنی برخوردار بودند، اما با این وجود بسیار مورد ظلم و جور قرار گرفتند.

حجت الاسلام برقراری با بیان اینکه ولایتمداری بارزترین ویژگی حضرت زهرا(س) بود، بیان داشت: حضرت فاطمه الزهرا (س) پاسخ غاصبین مقام ولایت امام علی (ع) را به شیوه منطقی با بیان محکم و قوی دادند.

استاد حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: حضرت فاطمه  زهرا (س) در دنیا بیش از هر چیز تلاوت قرآن، نگریستن به چهره پیامبر اکرم (ص) و انفاق در راه خدا را بسیار دوست داشت و علاقه حضرت به قرآن، انفاق و پدر بزرگوار خویش نشان دهنده مقام و جایگاه والای این امور در زندگی دنیوی و اثرگذاری آن در زندگی اخروی انسان ها است.

امام جمعه شهرستان سنقر در پایان گفت: طلاب و مبلغان سبک و سیره اهل بیت علیهم السلام را مورد مطالعه قرار داده و در زندگی خود بکار ببندند، چرا که انسان تا قلبأ به موضوعی معتقد نباشند، سخنان آن ها اثرگذاری لازم را نخواهد داشت، پس دعوت به دین، اعتقاد راسخ و قوی در انجام امور دینی را می طلبد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha