چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
بیاتی شورای شهر

حوزه/ رئیس و اعضای شورای شهر قم با مدیر حوزه های علمیه دیدار و گزارشی از فعالیت ها و برنامه ها ارائه دادند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مهندس بیاتی صبح امروز در دیدار اعضای شورای شهر قم با آیت الله حسینی بوشهری، اظهار داشت: دوره چهارم شورای شهر قم با 21 نفر عضو مشغول به فعالیت است  و تا خرداد سال آینده همزمان با انتخابات ریاست جمهوری به کار خود ادامه خواهد داد.

وی ابراز داشت: برنامه ریزی برای اجرای قوانین و مدیریت شهری از جمله فعالیت های این شورا بوده و بحمدالله وظایف محوله از جمله بررسی لوایح و طرح ها به خوبی انجام شده است.

رئیس شورای شهر قم خاطرنشان ساخت: 5 کمیسیون در شورای اسلامی فعالیت تخصصی داشته و 40 کمیته نیز راه اندازی شده است.

مهندس بیاتی تصریح کرد: بودجه سال 94 شهرداری قم، یک هزار و صد میلیارد تومان و بودجه سال 95 آن، یک هزار و سیصد و سی و هشت میلیارد تومان بوده که هزار میلیارد از این مبلغ اختصاص به پروژه های عمرانی شهر قم داشته و امروز اولویت ها را در نظر گرفته ایم تا بتوانیم آنان را به اتمام برسانیم.

رئیس شورای شهر اظهار داشت: متروی شهر قم از جمله اولویت های این شهر است که در حال انجام بوده و تاکنون چندین فاز از آن به اتمام رسیده است.

مهندس بیاتی ابراز داشت: منوریل از دیگر اولویت های ماست که مقرر شد 2 واگن به صورت آزمایشی به مدت 6 ماه فعالیت داشته باشد تا بتوان به صورت رسمی آن را افتتاح کرد.

وی خاطرنشان ساخت: پل میثم از دیگر پروژه های شهر قم است که ان شاءالله تا 15/4/95 به اتمام خواهد رسید.

رئیس شورای شهر قم تصریح کرد: پروژه دیگر، بلوار مرجعیت است که بلوار جمهوری را به شهرک پردیسان متصل خواهد کرد.

مهندس بیاتی بیان داشت: همچنین معاونت سرمایه گذاری در شهرداری قم تشکیل شده تا بتوان سرمایه گذاران را  جذب  نمود.

وی اظهار داشت: حدود یک هزار و 500 میلیارد تومان بدهی شهرداری است؛ اما 4 برابر آن سرمایه شهرداری قم است که با توجه به برنامه ریزی شهردار فعلی به دنبال پرداخت آن هستیم.

رئیس شورای شهر قم ابراز داشت: عملکرد شهردار قم بسیار مناسب بوده و از زحمات جنابعالی نیز به عنوان پشتیبان شهرداری و شورای شهر قم تقدیر و تشکر داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha