جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
ششمین گردهمایی امنای مالی مدیریت های استانی حوزه

حوزه/ ششمین گردهمایی آموزشی، تخصصی امنای مالی و حسابداران مدیریت های استانی با حضور معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مراسم افتتاحیه ششمین گردهمایی آموزشی، تخصصی امنای مالی و حسابداران مدیریت های استانی پیش از ظهر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین رجایی مسئول دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی حوزه، حسینی نزاد معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه و امنای مالی مدیریت های استانی در ساختمان معاونت منابع انسانی و پشتیبانی حوزه برگزار شد.

در این مراسم پس از تلاوت آیات قرآن کریم، حسینی نژاد معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه با اشاره به اینکه مراحل تشخیص هزینه برعهده مدیران استانی است، گفت: بحث تامین اعتبار و ثبت هزینه ها از وظایف امنای مالی است.

وی افزود: بخش مالی، پشتیبانی، منابع انسانی، برنامه ریزی و عمده کار مدیریت استانی بر دوش امنای مالی است. 

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین رجایی مسئول دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی حوزه، وظایف حسابداران و امنای مالی را بسیار مهم توصیف کرد و گفت: به هر اندازه که وظایف مالی به صورت عالمانه، دانش بنیانی و با روحیه ایمانی انجام شود، تاثیرگذاری بیشتری دارد.

خاطرنشان می شود سخنرانی "رنج کشیده مسئول اداره حسابداری ذی حسابی شورای عالی" و "زاهد مدیرکل امور مالی معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه" از دیگر برنامه های افتتاحیه بود.

برگزاری کارگاه های تخصصی در زمینه «آموزش مراحل استفاده از اسناد خزانه»، «آموزش تکمیلی تهیه صورت های مالی و پرسش و پاسخ حسابداران»، «آموزش تکمیلی سیستم حقوق و دستمزد و گزارش گیری از آن»، « آموزش تکمیلی سیستم جمعداری و دستمزد و گزارش گیری از آن»، «آموزش نحوه برگزاری کمیسیون معاملات و مرور دستورالعمل مناقصه» و «بررسی مشکلات احرازشده سیستم های حسابداری استانی و پرسش و پاسخ حسابداران» از برنامه های ششمین گردهمایی آموزشی، تخصصی امنای مالی و حسابداران مدیریت های استانی است.

همچنین سخنرانی آیت الله اعرافی و برگزاری مراسم اختتامیه در روز پنجشنبه دوم دی از دیگر برنامه های این گردهمایی دوروزه است.

انتهای پیام/313/33        

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha