دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
حجت الاسلام علی بخشی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان از انعکاس مطلوب و شایسته خبرگزاری حوزه در انعکاس حمله به حوزه علمیه این شهر قدردانی نمود.

حجت الاسلام حمید علی بخشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، ضمن قدردانی از تلاش های ارزشمند این خبرگزاری گفت: خوشبختانه خبرگزاری حوزه در استان قزوین از همان زمان این حادثه تلخ پا به پای اساتید و طلاب بوده وحمله آشوبگران و فتنه گران به این مدرسه را به خوبی انعکاس داده که جای قدردانی دارد.

وی افزود: در استان، دیگر رسانه های خبری و مکتوب هم به این حادثه تلخ اشاره داشتند؛ ولی رسانه حوزه به شایستگی توانست ابعاد این حادثه را به خوبی پوشش دهد که باید از دست اندرکاران این رسانه تشکر نمایم.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: در صدد هستیم نمایشگاهی از آثار به جای مانده از این حمله ناجوانمردانه در قسمتی از این مدرسه تهیه نماییم که مورد بازدید مردم قرار گیرد.

حجت الاسلام بخشی ضمن قدردانی از پیگیری های آیت الله اعرافی وحجت الاسلام والمسلمین غفوری، بیان داشت: مدیر محترم حوزه های علمیه کشور با اعزام نمایندگانی، هر روز پیگیر وضعیت مدرسه، طلاب و اساتید بودند که باید از همه این عزیزان قدردانی نموده و امیدواریم با کمک های این مرکز بتوانیم مدرسه ای که یادگار مرحوم آیت الله شالی است را بازسازی نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha