دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
آیت الله مصطفی علماء در دیدار با جهاد گران بسیج سازندگی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: یکی از مصادیق بارز «مرگ بر آمریکا»، سازندگی همه جانبه کشور و تلاش جهادی برای محرومیت زدایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری« حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، روز شنبه در دیدار با جهاد گران بسیج سازندگی با اشاره به اهمیت محرومیت زدایی در استان کرمانشاه گفت: اگر قبل از انقلاب وضعیت روستاهای استان را می دیدید، میزان فعالیت های بسیج سازندگی را بیشتر حس می کردید، زیرا فعالیت هایی انجام گرفته با هیچ دوره ای قبل از آن قابل قیاس نیست.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت باور داشتن و فرصت دادن به جوانان افزود: امام راحل در سال 42 و قبل از شروع نهضت اسلامی امید خود را به جوانان آینده می دانست. حضرت امام(ره)؛ همواره تاکید می کردند که یاران من الان در گهواره هستند و دیدیم که انقلاب را با آن همه فراز و نشیب ها توسط جوانان مومن و معتقد مدیریت کردند و به پبروزی رساندند.

آیت الله علما با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر استفاده از ظرفیت های جوانان، تاکید کرد: مقام معظم رهبری همواره به توانمندی و صداقت جوانان  به عنوان یک اصل بسیار مهم تاکید کرده و معتقدند که باید از جوانان انقلابی برای مدیریت کارها استفاده شود.

وی خاطر نشان ساخت: مقام معظم رهبری همواره می فرمایند: جنگ تحمیلی، گنج بود و هرچه می گذرد به عظمت کلام ایشان بیشتر واقف می شویم، مصداق بارز آن هم این است که آمریکا جرأت نگاه چپ به ایران را ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: یکی از مصادیق بارز «مرگ بر آمریکا»، سازندگی همه جانبه کشور و تلاش جهادی برای محرومیت زدایی است.

وی با اشاره به اهمیت رسیدگی به محرومان و ضرورت محرومیت زدایی گفت: بهترین راه حفظ نظام و انقلاب، رسیدگی به فقراست ، پس بیاییم این موضوع را به عنوان حرکتی الهی و خدایی بیشتر تقویت کنیم تا ان شاءالله هرچه زوتر شاهد از بین رفتن محرومیت در استان خود باشیم.

 قبل از سخنان نماینده ولی فقیه در استان؛ مسئول بسیج سازندگی و نمایندگان برخی دستگاه ها؛ ضمن ارائه گزارش، دیدگاه های خود را در خصوص لزوم هماهنگی دستگاه ها برای  ارائه خدمات مطلوب به مناطق محروم  بیان کردند.


ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha