چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
کد خبر: 869351
۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
آیت الله موسوی اصفهانی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان همدان، درگذشت آیت الله لطیفی گنبدی را به روحانیت و مردم ملایر تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از همدان، آیت الله موسوی اصفهانی، مدیر حوزه علمیه استان همدان در پیامی با تسلیت درگذشت آیت الله لطیفی گنبدی، آورده است: در شب شهادت نبی مکرم اسلام خاتم الأنبیا حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سبط اکبر امام حسن محتبی علیه السلام خبر ارتحال ملکوتی عالم جلیل القدر و عارف وارسته حضرت آیت الله جلال الدین لطیفی گنبدی باعث تأسف و تأثر گردید.

زهد و دوری از دنیای مادی، تواضع و پارسایی در کنار جاعهیت در علوم معقول و منقول از ایشان الگویی شایسته برای همه طلاب و روحانیون ساخته بود. ایشان همواره از پشتیبانان انقلاب و جمهوری اسلامی و از ارادتمندان به مقام معظم رهبری بود و عمر شریف خود را وقف تبلیغ معارف اهل بیت نمود.

بنده این ضایعه را به حضرت بقیة الله الأعظم، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید و بیت مکرم ایشان و همچنین به همه علما و مردم متدین و ولایتمدار شهرستان ملایر تسلیت عرض نموده و برای این عالم فقیه عالیقدر رحمت و غفران العی را مسئلت دارم.

امید است مروم متدین و عالم پرور ملایر در کنار علما و حوزه های علمیه در تشییع و تجلیل و تکریم ایشان شرکت نموده و همچون گذشته ولایتمداری و ارادتمندی خود را به مبلغان دین نشان دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha