یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
زندگی منهای کرونا

حوزه/ طلاب و دانشجویان شهرستان شوشتر، از فردا طلاب و دانشجویان بسیجی، وارد فاز عملیاتی شده و به‌صورت گسترده اقدام به ضدعفونی مناطق شهری می‌کنند.

حجت‌الاسلام مجتبی جمالوند، فرمانده بسیج طلاب حوزه علمیه شهرستان شوشتر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به تشکیل گروه جهادی برای کمک‌رسانی به دانشگاه علوم پزشکی شوشتر در خصوص ضدعفونی معابر و مناطق شهری، اظهارداشت: با ورود ویروس کرونا به خوزستان و دریافت اخباری مبنی بر کمبود نیروی انسانی برای ضدعفونی کردن مناطق و خیابان‌های شهر، اقدام به بسیج طلاب و دانشجویان کردیم تا در صورت نیاز به کمک سایر نیروهای خدماتی رویم.

وی اضافه کرد: بنده به‌شخصه با دکتر کلانتر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و آقای معین، رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان شوشتر صحبت و به آن‌ها اعلام آمادگی کردم که در صورت نیاز، گروه جهادی بسیج طلاب، آماده انجام هرگونه اقدام در راستای کمک به شهروندان محترم می‌باشد.

حجت‌الاسلام جمالوند، با اشاره به ایجاد گروهی ۱۰۰ نفره برای کمک به دستگاه‌های ذی‌ربط در روزهای آینده، بیان کرد: طبق اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی، إن‌شاءالله از فردا طلاب و دانشجویان بسیجی، وارد فاز عملیاتی شده و به‌صورت گسترده اقدام به ضدعفونی مناطق شهری می‌کنند.

فرمانده بسیج طلاب حوزه علمیه شهرستان شوشتر، در پایان با اشاره به درخواست سایر نهادها برای حضور نیروهای جهادی در مناطق تراکم و حساس، اظهارداشت: آموزش‌وپرورش نیز در این خصوص اعلام نیاز کرده که إن‌شاءالله از هفته آینده نیز کار ضدعفونی مدارس را آغاز خواهیم کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha