پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024
کد خبر: 895979
۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
کتاب

حوزه/ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت تدبر در قرآن و سیره مشهد، کتاب «نظام عدالت در قرآن و سیره» تألیف حجت‌الاسلام محمدحسین الهی‌زاده را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، این مؤسسه، مبدع طرح تدبر در قرآن، طرح تدبر در سیره، تألیف و چاپ انواع کتاب تدبر در قرآن و سیره، تولیدی، تبیین و ترویج تدبر در قرآن و سیره، تولیدی و تکثیر انواع لوح‌های فشرده تدبر در قرآن و سیره، برگزارکننده دوره‌های آموزشی در دو سطح تخصصی و عمومی(حضوری و غیرحضوری) است.

این بار، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت تدبر در قرآن و سیره مشهد، کتاب «نظام عدالت در قرآن و سیره» تألیف حجت‌الاسلام محمدحسین الهی‌زاده را منتشر کرد.

در متن پشت جلد کتاب آمده است: «قسط (قانون عادلانه) و عدل (رفتار عادلانه)، تار و پود جامعه عادلانه هستند و با هم، نظام عدالت را رقم می‌ زنند». «نخستین گام شکل‌گیری نظام عدالت، عدالت‌پذیری (انصاف درباره خود) و سپس، عدالت‌ورزی درباره دیگران است؛ پس از آن، عدالت‌خواهی (ترویج عدالت در جامعه) و به دنبال آن، عدالت‌مداری (رعایت قسط در سه حوزه اجتماعی، سیاسی و اقتصادی) قرار دارد»، «آخرین گام، گسترش عدالت برای همه انسان‌ها، در همه ابعاد و در سراسر جهان است که هماهنگ با افق فکری شیعه، به دست عدالت گستر جهانی(عج)، شکل خواهد گرفت.»

این کتاب با قیمت ۳۵۰ هزار ریال و در ۱۸۰ صفحه، در قطع وزیری و جلد گالینگور چاپ و روانه بازار شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه کتاب از انتشارات تدبر در قرآن و سیره با شماره‌های تماس با شماره ۰۹۳۳۲۵۱۴۶۱۲ و ۳۸۵۵۲۴۰۸-۰۵۱ تماس گرفته و یا به مشهد، میدان ۱۰ دی، نبش رازی ۸ مراجعه کنند. همچنین امکان تهیه کتاب از طریق وبگاه www.book-tadabbor.ir نیز مهیاست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha