یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ |۳۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 7, 2024
یوسفی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کاشان به اتفاق رئیس دانشگاه علوم پزشکی، با خانواده شهید دکتر عباس یوسفی دیدار کرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی در این دیدار، خانواده شهید سرافراز شهید عباس یوسفی را به بیت العبد تشبیه کرد و از صبر و ایستادگی و استقامت این خانواده به عنوان اسوه صبر یاد کرد.

نماینده ولی فقیه درکاشان، با اشاره به شرایط خاص و جانبازی ۷۰ درصدی و تحمل رنج و درد در سال های جانبازی شهید دکتر یوسفی، او را اسوه صبر و الگویی دانست که توانسته بود با تحصیل و طی مدارج علمی در رشته داروسازی تا آخرین روزهای زندگی خود بدون هیچ چشم داشتی به مردم خدمت کند.

وی، پرورش فرزندان تحصیل کرده و موفق در جامعه و خدمات ارزشمند ایشان به مردم را حاکی از این ادعا عنوان کرد.

آیت الله سلیمانی، شهادت شهید عباس یوسفی پس از تحمل سال ها درد و رنج صبورانه و با عزمی راسخ  را به خانواده ایشان تبریک و تسلیت گفت.

سید علیرضا مروجی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز در این دیدار، ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و ابراز خرسندی دیدار با خانواده شهید داروساز دکتر یوسفی به مناسبت روز داروساز، شهید دکتر یوسفی را از جانبازان صبور و شهدای اخلاق و از افتخارات مجموعه دانشگاه علوم پزشکی دانست.

دختر شهید یوسفی نیز در این دیدار با اشاره به تحمل رنج، صبر و استقامت در سال های جانبازی از پدرش به عنوان یک اسوه اخلاق و پدری نمونه یاد کرد و گفت: تنها دغدغه پدر در آخرین روزهای زندگی این بود که تا می توانید خدمتگزار مردم باشید که خدمت به مردم و گره گشایی از کار آنان حال شما را خوب می کند.

در این جلسه، خانواده شهید یوسفی درخواست نامگذاری یکی از میادین و معابر شهرستان را به نام شهید دکتر عباس یوسفی، از امام جمعه شهرستان و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کردند.

 در پایان این دیدار با اهداء لوح تقدیر به رسم یادبود از زحمات خانواده شهید دکتر عباس یوسفی تجلیل شد.

گفتنی است، دکتر عباس یوسفی دارای مدرک دکترای داروسازی، جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس پس از تحمل سال‌ها رنج جانبازی، مهرماه ۹۸ به خیل یاران شهیدش پیوست.

او بیستم فروردین‌ماه ۱۳۴۴ چشم به جهان گشود و در ۸ فروردین‌ماه سال ۱۳۶۵ در جبهه شوش به مقام جانبازی نائل گردید.

شهید عباس یوسفی فرزند شهید والامقام تقی یوسفی است. شهید تقی یوسفی در سال ۱۳۶۱ در شلمچه به شهادت رسید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha