چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محمدی

حوزه/ شخصیت های حقیقی و حقوقی، در پیام های جداگانه ای درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید محمدی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس و فعال عرصه بین الملل و بنیانگذار بنیاد بین المللی ثامن را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، شخصیت های حقیقی و حقوقی، از جمله دفتر حضرت آیت الله صافی گلپایگانی، حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه، حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی، مجتبی رحماندوست مدیر عامل مجمع خیرین کشور، میثم امرودی،‌ دکتر انصاری، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، و...، در پیام های جداگانه ای درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید محمدی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس و فعال عرصه بین الملل و بنیانگذار بنیاد بین المللی ثامن را تسلیت گفتند که متن برخی از آنها به این شرح است:

حجت الاسلام حسینی کوهساری درگذشت بنیانگذار بنیاد بین المللی ثامن را تسلیت گفت

امام جمعه زنجان درگذشت مدیرعامل بنیادملی عفاف و حجاب را تسلیت گفت

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال ملکوتی روحانی رزمنده و جانباز سرافراز جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج سید مهدی سید محمدی غم سنگینی بر دلهای همه ما ارادتمندان این شاگرد خدوم حوزه و درس آموخته ی مکتب  جعفری نهاد. مجاهدتهای خالصانه دوران نورانی دفاع مقدس، خدمت به خانواده های معزز شاهد و ایثارگر در نهاد ارزشی بنیاد شهید انقلاب اسلامی و خدمات گسترده، دلسوزانه و خداپسندانه چند ده ساله به معلولین و محرومین و مددجویان در سازمان بهزیستی، اندوخته و توشه ی ارزشمندی است که این عبد صالح سفر کرده را همراهی مینماید.

 از درگاه خدای  عطوف و رئوف و رحمن و رحیم عاجزانه می خواهم که درجاتش را متعالی و با اجداد طاهرینش محشور دارد و به خانواده مکرم و همه بازماندگان و ارادمندانش صبر عظیم و اجر جزیل مرحمت فرماید . آمین رب العالمین.

 مجتبی ذوالنوری

نماینده مردم شریف قم و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی

باسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون 

رحلت غریبانه حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی سید محمدی ، رحمة الله علیه را به خانواده محترم و همکاران و آشنایان این عزیز فرزانه  تسلیت عرض می کنم. جامعه فرهنگی کشور طلبه ای ارزشمند و مدیری توانمند  ،دلسوز ،دانا،سخت کوش ،متعهد و ارزشی    را از دست داد از خداوند منان ،برای آن مرحوم،  رحمت و غفران الهی و حشر با پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و امام صادق سلام الله علیه و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت می نمایم.

میثم امرودی

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

عروج شهادت گونه جانباز مجاهد حجةالاسلام و المسلمین سید مهدی سید محمدی مشاور امور ایثارگران سازمان بهزیستی کشور و مدیر عامل بنیاد عفاف و حجاب را تسلیت میگویم.

او مؤسس مجمع خیرین فرهنگی برای جامعه هدف بهزیستی و آغازگر حرکت‌های فرهنگی و دینی متعددی برای فرزندان و جامعه بهزیستی کشور بود. ودر عمر کوتاه اما پربار خود لحظه ای از تلاش در جهت کسب رضایت الهی و خدمت به مردم کوتاهی نکرد.

روحش شاد

مجتبی رحماندوست مدیر عامل مجمع خیرین کشور

کل نفس ذائقةالموت ثم الینا ترجعون

فبشرالصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبة قالوا انا لله و انا الیه راجعون

بار الها چه آزمون سختی پیش پایمان نهاده ای! هر دم خبر پرواز عزیزی رشید و صدیق بر دلمان داغ سنگینی می نهد اما مشیت و تقدیر تو را  تسلیم و رضا بهترین تصمیم است.

همکارعزیزم دربهزیستی،جانبازدفاع مقدس،سیدمهدی سیدمحمدی،ذهنی وقاد، جانی هشیار، دلی پاک و حیاتی طیب و طاهر داشت.

آقا سیدمهدی ، که خدایش رحمت کند، جنگنده و خستگی‌ناپذیر، پای در رکاب خدمت داشت تا به سهم خود دِینی به مردمی اداء کند که چشم به جمهوری اسلامی دوخته بودند تا برای دین و دنیای شان کاری بکند ...

پرهیزکار و متواضع بود و صمیمت و مهر بی‌پایان، صفت بارزی بود که چون چشمان همیشه خندان و مهربانش در مجالستش با همگان موج می‌زد.

در سخن‌گفتن، مراقب و خویشتندار بود و در مناسبات سیاسی و اجتماعی، معتدل، و همیشه جانب احتیاط را مراقب بود.

متعبد بود و در همه جا بی‌هیچ تظاهری، خدا در دیدگان و اندیشه‌اش حاضر بود و ایمان برآمده از خداجویی و باورش به معاد او را در رهگذر فراز و نشیب‌های پُر تِکان انقلاب، از بالا و پایین‌شدن مراقبت می‌کرد.

 او از زمره کسانی است که بی‌شک اگر از همه کسانی که از آغاز تا اکنون - که راهی ابدیت شده است- او را می‌شناسند، پرسیده شود که وی را چگونه یافتید، به صدق و باور راستین (و نه لفظ) خواهند گفت :

اللّٰهُمَّ اِنّا لٰا نَعْلَمُ مِنْهُ الّا خَیْراً...

و حقیقت آن است که از وی، گزندی به ناحق به کسی نرسید.

خداوند در دل و چشم او، بزرگ و پرجلال و پرجبروت بود و آخرت در هر دو جلوه مهر و غضبی که بشارت داده شده در نگاهش حاضر ...

 و همین او را از لغزیدن به دام دنیا و ایذای مردمان، مصون می‌داشت و به او قلبی آرام و مطمئن بخشیده بود.

درشب ولادت اجداد بزرگوارش پیامبررحمت،محمدمصطفی(ص)وامام جعفرصادق(ع) در اثر ویروس منحوس کرونابه سرای باقی شتافت.

دعا کنیم که خداوند او را با مومنان و صالحان در آن جایگاه بلند و رفیعی که بشارت داده است، مأوا دهد و او را در جمع مشتاقان ویژه خود بپذیرد .

عاش سعیدا و مات سعیدا

شریک در غم بازماندگانش

دکتر انصاری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha