شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نیره قوی

معاون امور بانوان سازمان بسیج اساتید کشور تصریح کرد: بر اساس رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری، علاج مشکلات امروز کشور، ترویج اندیشه و روحیه انقلابی در سطح جامعه است.

دکتر نیره قوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار تصویری با اقشار مختلف مردم تبریز اظهار داشت: همان طور که رهبر فرزانه انقلاب در این دیدار فرمودند، ما هر جا که انقلابی عمل کرده ایم، موفق بوده و هر جا که این گونه نبوده، با مشکل جدی مواجه شده ایم.

وی افزود: علاج مشکلات کشور ترویج اندیشه، تفکر و روحیه انقلابی در بین آحاد ملت به خصوص نسل جوان است و تأکید مقام معظم رهبری بر دولت جوان حزب اللهی نیز به همین خاطر است.

رئیس پژوهشکده فرهنگ و دینِ پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی همچنین گفت: اندیشه انقلابی و بسیجی، اندیشه‌ای زنده، پویا، کارساز و سازنده در راستای اهداف کلان نظام اسلامی است و در تبیین ضرورت و اهمیت این مساله، نسل جوان مؤمن و انقلابی رسالت بسیار مهمی برعهده دارد.

وی با بیان این که ثمره آشکار اندیشه و تفکر انقلابی، مدیریت جهادی است، ابراز داشت: همان طور که در دوران دفاع مقدس با بهره گیری از اندیشه دینی و انقلابی و مدیریت جهادی، توانسته ایم کارهای اعجازگونه انجام دهیم، امروز نیز با تکیه بر همین مؤلفه ها خواهیم توانست بر مشکلات کشور به خصوص در عرصه اقتصادی غلبه کنیم.

این استاد حوزه و دانشگاه همچنین گفت: مدیریت جهادی و انقلابی همچنان که خود را به مردم و رهبری پاسخگو می داند، انتقادپذیر است و هدفش در نهایت خدمت خالصانه به مردم در مسیر کسب رضای الهی است.

 وی اضافه کرد: این گونه مدیریتی به خصوص در جبهه اقتصاد، اعتقاد راسخی به تقویت توان داخل و تحقق مؤلفه های اقتصاد مقاومتی دارد و نگاهش بیش از آن که به بیرون باشد، به درون است و معتقد است که اقتصاد درونزا که البته اهل تعامل سازنده و منطقی با دنیاست، می تواند عامل رشد و پیشرفت ایران اسلامی باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha