یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
مولانا سید حمید الحسن زیدی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین سید حمید الحسن زیدی گفت: عمل شیطانی و نابخشودنی وسیم رضوی، علاوه بر اعلان عصیان و دشمنی با خداوند متعال، قلب مؤمنین را آزرده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام سید حمید الحسن زیدی مدیر بنیاد الاسوه سیتاپور هند، در محکومیت بیانیه وسیم رضوی در مورد قرآن کریم، گفت: بیانیه وسیم رضوی در مورد تحریف قرآن کریم اعلان کفر خود او است. 

وی افزود: اتهام وسیم خبیث به قرآن و تحریف آیات آن، بیانیه علنی ارتداد وی است. عمل شیطانی و نابخشودنی وی، علاوه بر اعلان عصیان و دشمنی با خداوند متعال، قلب  میلیونها مؤمن را آزرده است. این یک تلاش ناموفق برای گسترش تفرقه افکنی میان مسلمانان جهان و به هم ریختن صلح جهان است، که در قبال‌ آن مجازات خواهد شد و سرنوشت او با شخصیت های مورد علاقه خود مانند یزید و ابن زیاد خواهد بود.

وی در پایان تاکید کرد: این وظیفه هر انسان هوشیار است که برای جلوگیری از این نوع فتنه ها، با مطالعه دقیق قرآن و درک مطالب عمیق، پیامهای صلح آمیز آن را برای کل جهان، بیان کند به ویژه معانی این ۲۶ آیه که درباره جهاد هستند تبیین شود، تا چهره تروریست‌ها آشکار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha