سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
زیر سایه خورشید

در آیینی با حضور خدام رضوی و پاسداران سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر نشان متبرک رضوی بر سینۀ تعدادی از سبزپوشان سپاه امام صادق(ع) بوشهر نقش بست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، در ادامه برنامه های امروز زیر سایه خورشید در بوشهر، پرچم متبرک حرم امام رئوف توسط خادمین حرم در مراسم ولادت با سعادت علی بن موسی الرضا(ع)  وارد سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر شد.

سردار علی رزمجو، فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر در این مراسم پس از تبریک ایام دهه کرامت از حضور خادمان حرم و حاملان پرچم متبرک و از دست اندرکاران این برنامه قدردانی و تشکر کرد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: بسیار خوشحالیم در کشوری خدمت می کنیم که زیر سایه امامی رئوف هستیم وجود با برکت امام رضا(ع) در ایران باعث شده است با عشق و علاقه خاصی به مردم خدمت کنیم و امروز که عطر حرم امام رضا(ع) در جای جای استان بوشهر و همچنین در بین پاسداران سپاه گردیده و حال و هوای استان را امام رضایی کرده است خستگی و غم و اندوه را از از جان ما و مردم دور می کند.

سردار رزمجو خاطرنشان کرد: امروز از تعدادی از پاسداران نمونه تقدیر خواهد شد و نشان متبرک حرم مطهر امام رضا(ع) به دست خادمان این حرم ببر سینه آن ها نقش خواهد بست.

 در پایان این مراسم نشان متبرک رضوی بر سینۀ تعدادی از پاسداران سپاه امام صادق(ع) بوشهر نقش بست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha