دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ |۲۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 26, 2024
سفر مدیر و جانشین حوزه علمیه خوزستان به شهرستان ایذه

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین بهرام پور، به همراه جانشین خود در مدیریت حوزه علمیه خوزستان، در ادامه بازدیدهای میدانی از مدارس علمیه، به شهرستان ایذه رفته و در جمع کادر و اساتید حوزه حضور یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود بهرام پور، به همراه جانشین حوزه در مدیریت حوزه علمیه خوزستان، در ادامه بازدیدهای میدانی از مدارس علمیه سطح استان، به شهرستان ایذه رفته و با مدیر، کادر و اساتید مدرسه علمیه علی‌بن‌ابیطالب(ع) دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، در ابتدا نشستی با حجت‌الاسلام سید میثم موسوی، امام جمعه جدید ایذه داشت که در آن بر لزوم پشتیبانی از مدرسه علمیه علی‌بن‌ابیطالب(ع) تاکید شد.

همچنین حجت الاسلام موسوی، امام جمعه ایذه، ضمن تقدیر از حضور مدیر و جانشین حوزه علمیه خوزستان، قول مساعد داد که مسایل حوزه را در بخش‌های مختلف پیگیری کند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، در ادامه به محل مدرسه علمیه علی‌بن‌ابیطالب(ع) رفته و در جمع کادر و اساتید حضور یافت.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهرام پور، ضمن تقدیر از فعالیت‌های تبلیغی صورت گرفته در مناطق محروم و روستاهای ایذه، به برنامه پنج‌ساله حوزه علمیه خوزستان اشاره کرد و گفت: در این برنامه قرار است هر مدرسه علمیه برش شهرستانی خودش را از برنامه پنج ساله با تاکید بر کارویژه‌های روحانیت داشته باشد.

قابل ذکر است، در ادامه این جلسه مدیر مدرسه علمیه علی‌بن‌ابیطالب(ع) گزارشی از فعالیت‌های قرارگاه تواصی را ارائه و سپس اساتید و کادر مدرسه، نقطه نظرات خود را بیان کردند.

در پایان نیز حجت‌الاسلام موسوی زاده، جانشین حوزه علمیه خوزستان، پس از بیان تحولات صورت گرفته در مدیریت حوزه علمیه استان، به سوالات کادر و اساتید پاسخ داد.

لازم به ذکر است در این جلسه حجت‌الاسلام سید میثم موسوی، امام جمعه جدید ایذه، به عنوان مسئول و رئیس هیئت امنای مدرسه علمیه علی‌بن‌ابیطالب(ع) این شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha