پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024
خبرنگار

حوزه/معاون برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان گفت: خبرنگار از نظر معنوی جایگاه بسیار بالایی در جامعه دارد، ولی از نظر مادی جزو کم درآمدترین مشاغل در کشور است که امیدواریم با آغاز به کار دولت جدید این مهم برطرف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، علی اصغر دریایی، امروز در نشست با جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان کردستان اظهار داشت: حرفه خبر و رسانه کاری بسیار سخت و مسئولیت آور است، شما به عنوان پل ارتباطی بین مسئولان و مردم نقش بسزایی در جامعه برعهده دارید.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه علمیه در استان کردستان گفت: خبرنگاران علیرغم این همه تلاش و اطلاع رسانی همچنان در بحث امنیت شغلی، بیمه و... دچار دغدغه های بسیاری هستند که متولیان امر باید این دغدغه ها را برطرف کنند تا خبرنگار با فراغ خاطر بتواند بهتر و کاملتر به شناسایی نقاط ضعف و قوت جامعه بپردازد.

وی ادامه داد: رفع مشکلات جامعه خبری می تواند باعث تحول شگرفی در امر اطلاع رسانی شود و همین موضوع خود به مرور باعث توسعه کمی و کیفی کشور در حوزه های مختلف گردد، بنابراین نباید قشر خبرنگار در حاشیه قرار بگیرد.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان گفت: هیچ جامعه ای از مشکلات روز مبرا نیست و این چشمان بینای خبرنگار است که باید معضلات را منعکس کند، بنابراین تقویت جامعه خبرنگاران به نوعی تقویت زیرساخت های اجتماعی است.

نماینده دفتر سیاسی واجتماعی حوزه علمیه در استان کردستان در پایان عنوان کرد: زمانی که خبرنگار برای تامین حداقل نیازهای زندگی خود دچار مشکل باشد، نباید انتظار داشت که بتواند به مسائل روز جامعه بپردازد، خبرنگار از نظر معنوی جایگاه بسیار بالایی در جامعه ما دارد ولی باید گفت که از نظر مادی جزو کم درآمدترین مشاغل در کشور است که امیدواریم با آغاز به کار دولت جدید این مهم برطرف شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha