سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
علی‌اصغر رنجبر

حوزه/ مدیرکل زندان‌های قم از بازگشت ۵۱ نفر از زندانیان زندان‌های قم به آغوش خانواده خبر داد.

علی‌اصغر رنجبر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ضمن تسلیت ایام عزاداری سالار شهیدان امام حسین (ع) اظهار داشت: بحمدالله و با عنایت خداوند متعال ما در اولین روز از ماه محرم شاهد آزادی 51 نفر از زندانیان استان بودیم.

وی به حضور رئیس‌کل دادگستری استان، دادستان عمومی و انقلاب قم در بین زندانیان اشاره کرد و گفت: حضور و ملاقات چهره‌به‌چهره با زندانیان و شنیدن دغدغه‌های آنها یکی از اقدامات خوبی بود که در این روز صورت گرفت.

رنجبر بیان داشت: تعامل بسیار خوبی بین مجموعه قضایی استان و اداره کل زندان‌های قم وجود دارد و همین تعامل منتج به کاهش جمعیت کیفری استان می‌شود.

بازگشت ۵۱ نفر از زندانیان زندان‌های قم به آغوش خانواده

مدیرکل زندان‌های قم افزود: حضور مستمر قضات در زندان‌های قم باهدف رسیدگی به درخواست‌های قضایی زندانیان، باعث شده است که اداره کل زندان‌های قم در بین ادارات کل زندان‌های سراسر کشور در ماه‌های اخیر حائز رتبه نخست باشد.

وی افزود: در ادامه این بازدید رئیس‌کل دادگستری همراه با دادستان و مدیرکل زندان‌های قم با حضور در کانون اصلاح و تربیت و اقامه نماز جماعت با مددجویان، درخواست‌های آنان را نیز شنیدند و در همان جا و با اعتماد پدرانه به یکی از مددجویان و با دستور مستقیم دادستان بلافاصله از کانون آزاد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha