جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ |۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 14, 2024
شهید فهمیده

حوزه/ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، به مناسبت سالروز شهادت دانش آموز محمدحسین فهمیده و روز بسیج دانش آموزی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی به مناسبت هشتم آبان سالروز شهادت بسیجی دانش آموز، محمدحسین فهمیده و روز بسیج دانش آموزی بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

رهبر ما آن طفل ۱۳ ساله‌ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صدها زبان و قلم ما بزرگ‌تر است خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم و خود نیز شربت شهادت نوشید. امام خمینی (ره)

هشتم آبان یاد آور از خود گذشتگی و شجاعت، رشادت و شهادت مظلومانه دانش آموز بسیجی شهید محمد حسین فهمیده است شهادتی که نقطه عطفی در طول دوران تاریخ انقلاب اسلامی ایران و دفاع مقدس شد و روز بسیج دانش آموزی را رقم زد و به ثبت رساند.

هفته بسیج دانش‌آموزی تجلی ایمان و اراده بزرگ مردان کوچک و متدینی است که دفاع از اصول و مبانی اسلام ناب محمدی (ص) و پاسداری از خون شهیدان را افتخاری بی‌بدیل می‌دانند.

نقش‌آفرینی بسیجیان با اخلاص و با بصیرت در عرصه‌هایی مانند علم و فناوری، فرهنگی و سازندگی به‌ویژه در محرومیت‌زدایی و مردم یاری و نیز مشارکت در طرح‌های بزرگ ملی نشان از مسئولیت‌پذیری متعهدانه و راهگشایی آن با اتکا به ظرفیت نیروی درونی، ترویج تولید داخلی و راه‌اندازی چرخ‌های اقتصاد مقاومتی، دارد..

از همین رو توانمندسازی ملت ایران به‌ویژه نسل جوان  و نوجوان بویژه دانش آموزان عزیز برای پیشبرد گام دوم انقلاب از جمله ضرورت‌های مهم و سرنوشت‌سازی است که بسیج و بسیجی آن را در دستور کار خود قرار داده و این اقدام راهبردی و راهبری هم حمایت دولت و مسئولان را می‌طلبد چراکه چهل‌سالگی بسیج گواه این مدعا بوده هر جا تفکر بسیجی که بر پایه کار و مدیریت جهادی بناشده است طنین‌انداز شود، هیچ بن‌بستی وجود ندارد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی ضمن گرامیداشت روز بسیج دانش آموزی  و آرزوی دوام حیات پربرکت و مقتدرانه این شجره طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی که به‌فرمان حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد، اعلام می‌دارد که فرهنگ مقدس بسیج فرصت مغتنمی است تا همه آحاد مردم و مسئولان با تأسی به این فرهنگ و تفکر ناب که بی‌تردید رمز سربلندی، عزت و اقتدار ملت ایران از گذرگاه‌های سخت و پر فتنه‌های تاریخی به شمار می‌رود بتوانیم در گام دوم انقلاب برای تمدن نوین اسلامی و زمینه‌سازی طلوع خورشید عظمی ولایت حضرت بقیة الاعظم حضرت مهدی (اروحنا له فداه) حرکت کرد


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha