پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ |۲۲ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 26, 2024
استاندار قزوین

حوزه / استاندار جدید قزوین به همراه معاونان استانداری به مرحوم آیت الله باریک بین ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، مهندس محمد مهدی اعلایی، استاندار قزوین، صبح امروز با حضور در منزل مرحوم آیت الله حاج شیخ هادی باریک بین، گفت: در اولین روز کاری خود در استان را به حضور در بیت عالم ربانی ابوالشهید مرحوم آیت الله باریک بین متبرک نمودم و در این مسئولیت خطیر از روح بلند شهیدان عزیز استمداد می جویم.
وی ادامه داد: قزوین مزیت های مثبتی دارد که باید روی آنها تمرکز صورت گیرد، مزیت مطلق این استان فرهنگی بودن آن است.

استاندار قزوین بیان کرد: همه ما مدیون خانواده شهدا و ایثارگران هستیم و باید قدردان مجاهدت ها و جانفشانی های این عزیزان باشیم.

اعلایی تصریح کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس و امروز شهدای حرم کشورمان با نثار جان خود و با الگوگیری از مکتب عاشورا و قیام امام حسین(ع)، موجب حفظ و احیای فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) شدند، به طوری که عزت و اقتدار امروز ملت ایران در عرصه‌های مختلف به خاطر ثمره خون شهداست.

استاندار قزوین بیان کرد: ایثار و شهادت، به عنوان یک فرهنگ متعالی در زمره عالی‌ترین مفاهیم الهی و نتیجه والاترین ارزش‌هایی است که یک انسان متعهد می‌تواند به آن مقام دست یابد. این مفاهیم اثرگذار و حرکت‌آفرین قادرند تا فضای یک جامعه را به صورت گسترده تحت تأثیر قرار دهند.

سپس حجت الاسلام محمد حسن باریک بین ضمن تبریک انتصاب مهندس اعلایی به عنوان استاندار قزوین، بیان کرد: قزوین شخصیت های فرهیخته بسیاری دارد که جمعی موجود و جمعی از دنیا رفته اند و همه این عالمان قزوینی سرمشق زندگی اند.

حجت الاسلام باریک بین خاطرنشان کرد: استان قزوین ظرفیت خوبی برای رشد و توسعه در عرصه های مختلف برخوردار است که امیدواریم با حضور حضرتعالی شاهد تحولاتی خوبی در عرصه های مختلف در این شهر دارالمومنین باشیم.

استاندار قزوین به مرحوم آیت الله باریک بین ادای احترام کرد

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha