یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
اخلاص

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب فارس یکی از شاخصه های مهم بسیج را اخلاص و عبودیت برشمرد و گفت: یکی از شاخصه هایی که می تواند جامعه را به سوی صالح پروری سوق دهد اخلاص است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام بهرامی نسب ظهر امروز در برنامه زنده تلویزیونی شبکه فارس با عنوان «شجره طیبه» با اشاره به اینکه یکی از نکات مهمی که در تفکرات بسیجی وجود دارد شاخصه های بسیجی است، اظهار کرد: امام راحل(ره) فرمود یکی از تفکرات مهمی که در بسیج باید حاکم شود اخصلاص و عبودیت است.

وی در ادامه با تصریح اینکه جامعه ما باید به سمت صالح پروری پیش رود، اضافه کرد: اولیا خداوند دعا می کنند که ما را از صالحان آخر الزمان قرار دهید، بنابراین یکی از شاخصه هایی که می تواند جامعه را به سوی صالح پروری سوق دهد اخلاص است.

مسئول سازمان بسیج طلاب فارس در خصوص حلقه های صالحین عنوان کرد: نکته اساسی که در باب تعلیم و تربیت وجود دارد مرحله جذب است، همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند در اتفاقاتی که در عالم هستی رقم می خورد یکی از مجامعی که می تواند بستر رویش باید گروه های تربیتی می تواند باشد، که نسبت به نیاز های روز به صورت جهادی فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه بسیج یکی از نقش های اساسی خود را در خصوص مبارزه با آسیب های اجتماعی انجام می دهد، خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم ضلع های مثلث خانواده، مسجد و مدرسه ترسیم کنیم، قطعا می توانیم نقش موثری را برای جوانان و نوجوانان ایقا کنیم، یکی از مبانی که مسئولان باید در تحقق آن دقت کنند این است که یک مسجد محله محور داشته باشیم تا خانواده دینی تحقق پیدا کند.

حجت الاسلام بهرامی نسب با اشاره به روح حاکم بر بسیج، افزود: ولایت مداری مهمترین رکن بسیج است؛ تفکر ولایت مداری در جامعه دینی روز به روز در حال اشاعه است، محوریت کار اطاعت از ولی فقیه در جامعه دینی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha