یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
مشاور تولیت عتبه حسینی

حوزه/ مشاور تولیت عتبه حسینی و مدیر حفاظت حرم مطهر امام حسین(ع) گفت: اینکه هنرمندان ایرانی با حضور در بارگاه مطهر امام حسین(ع) هنر خود را در مسیر ایشان خرج کرده اند به نوعی نیت خدمت همچون خادمان بارگاه داشته اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه،، حاج فاضل در مراسم اهدای تولید شده هنرمندان ایرانی در رویداد هنری فرهنگی بین المللی ام المقاومه در کربلای معلی، با بیان اینکه یکی از شعائر خادمان امام حسین(ع) این است که هر چه می توانند در راه امام انجام می دهند اظهار کرد: اینکه هنرمندان ایرانی با حضور در بارگاه مطهر امام حسین(ع) هنر خود را در مسیر ایشان خرج کرده اند به نوعی نیت خدمت همچون خادمان بارگاه داشته اند.

وی ضمن تقدیر از تلاش های هنرمندان ایرانی برای خلق آثار هنری فاخر به مناسب شهادت حضرت زهرا(س) و اهدای آنها به موزه عتبه حسینیه(ع) تصریح کرد: ما به عنوان خادمان بارگاه مطهر امام حسین(ع) شریک نیت شما در مسیر خدمت به بارگاه مطهر امام حسین(ع) هستیم.

مدیر حفاظت حرم مطهر امام حسین(ع) همچنین از طرف تولیت عتبه حسینیه(ع) و دیگر مسوولان این بارگاه مطهر از تلاش های صورت گرفته برای خلق آثار هنری فاخر و اهدای آنها به موزه عتبه تقدیر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha