یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
امامی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی گفت: ۹ دی جزو ایام الله است و فوق العاده اهمیت دارد و یکی از مهم ترین کارهای حضرت زهرا (س) مبارزه با نفاق بود و در انقلاب اسلامی قله آن ۹ دی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام منصور امامی، امروز در جلسه کانون مداحان ارومیه که در مسجد حاجی خان این شهر برگزار شد، اظهار داشت: باید گسترش نسل علوی به یک گفتمان غالب در جامعه تبدیل شود و ما به این مسئله اهمت بدهیم و برخی از ائمه ما اولاد فراوان داشتند و فرزنداوری امام هم از روی حساب و کتاب است.

وی افزود: اهل بیت بعد از هارون الرشید در تنگنا قرار داشتند و هر کسی با اهل بیت ارتباط داشت مورد آزار و اذیت قرار می گرفت و کار بجایی می رسید که حتی با فرزندان اهل بیت نیز ازدواج نمی کردند و امام کاظم علیه السلام با تشخیص زمان، یکی از برنامه هایش تکثیر نسل بود و توانستند نسل علوی را در نقاط مختلف گسترش دهند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: در مسئله جمعیت با یک بحران جدی مواجه هستیم و اگر اینگونه پیش برود نیازی به جنگ نیست و باید به این مسئله به دید یک ایدولوژی نگاه کنیم و در منابر و هیئات مذهبی بدان بپردازیم و در مجالس اهل بیت مسئله گسترش نسل را تبلیغ کنیم.

وی گفت: حضرت زهرا سلام الله کوثر است و خداوند این دین را حفظ خواهد کرد اما چگونگی حفظ دین مهم است و مسئله نسل یکی از مهم ترین دغدغه های مقام معظم رهبری است و باید در مجالس اهل بیت این مسئله مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام امامی بیان داشت: اخیرا مجلس در این زمینه با تصویب طرحی قدمی برداشته است و می توان با مطالبه عمومی جهت قانون گذاری درست در این زمینه و حمایت از تکثیر نسل جلوی این فاجعه را گرفت.

وی اضافه کرد: بعد از ایام فاطمیه سالگرد شهادت سردار سلیمانی است باید توجه جدی بدان شود و امروز مکتب سردار سلیمانی تبدیل به یک گفتمان شده است و باید سیره این شهید بزرگ به مردم تبیین شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی افزود: ۹ دی جزو ایام الله است و فوق العاده اهمیت دارد و یکی از مهم ترین کارهای حضرت زهرا (س) مبارزه با نفاق بود و در انقلاب اسلامی قله آن ۹ دی است و زنده نگه داشتن آن، زنده نگه داشتن اسلام است و عده ای می خواهند با نفوذ به مراکز تصمیم ساز نظام، انقلاب را از بین ببرند.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha