سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
کد خبر: 997992
۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶
حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد شاهرخی - نماینده ولی فقیه در لرستان

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت:مردم استان لرستان مردمی ولایی و شایسته خدمت هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان، در جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد، اظهارکرد: کارگزاران مردم باید با همت جهادی و انقلابی در راستای رفع مشکلات افراد جامعه گام بردارند.

وی با بیان اینکه جامعه‌ای که در آن عدالت اجتماعی، عدم تبعیض و فرصت شغلی برابر وجود داشته باشد و در آن خدمت گزارانش از تعهد، دانایی و توانایی برخوردار باشند و در شیوه اداره کشور و مأموریت خود با مدیریت جهادی عمل کنند، حتماً برکات الهی از آسمان و زمین بر آن نائل خواهد شد، بیان داشت: این وعده، وعده تخلف ناپذیر خداوند سبحان است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه سربازان گمنام امام زمان(عج)،نیروهای اطلاعاتی و امنیتی آرامش و امنیت را برای مردم فراهم نموده اند، خاطرنشان کرد: مردم ولایی استان لرستان با بصیرت و روشنگری در راه صیانت از آرمان های اسلام و انقلاب،تلاش خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به استان لرستان و پیگیری های لازم‌الأجرا برای اجرای مصوبات این سفر، گفت:با توجه به ظرفیت های فراوان استان لرستان در بخش های مختلف باید مسئولان و مدیران بیش از پیش تلاش کنند تا مشکلات بیکاری و اقتصادی مرم ولایی این استان، کاهش یابد.

وی با بیان اینکه تحول همراه با جهش نیاز ضروری برای استان لرستان است، افزود: رئیس جمهور در سفر اخیر خود به لرستان اعلام کردند که این استان محور اشتغال قرار می گیرد و برای تحقق این مهم همه باید همت جهادی داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پایان با آرزوی موفقیت برای مدیر کل سابق اطلاعات استان لرستان و خیر مقدم به مدیر جدید، گفت: مردم متدین و انقلابی لرستان نیز همگام با بسیجیان و سربازان گمنام امام عصر(عج) تا پای جان از آرمان های اسلام و انقلاب صیانت و حراست خواهند کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha