سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
وزارت اطلاعات

حوزه/ مراسم تکریم و معارفه مدیر کل اطلاعات استان لرستان،با حضور وزیر اطلاعات، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، مراسم تکریم و معارفه مدیر کل اطلاعات لرستان، امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات، در سالن همایش جهاد کشاورزی استان لرستان، برگزار شد.

وزیر اطلاعات در این مراسم با تقدیر از زحمات مدیر کل سابق اطلاعات استان، حکم مدیر کل جدید اطلاعات لرستان را به وی ابلاغ کرد.

سردار کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان، در این مراسم با بیان اینکه باید با وحدت، همدلی و ارتباط خوب با دستگاه‌های امنیتی استان در راستای اعتلای روزافزون نظام، گام برداریم گفت: باید بخشی از نگاه امنیتی در دولت جدید، به مسائل فرهنگی و اعتقادی معطوف شود.

همچنین سردار یحیی الهی، فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه لرستان استانی با موقعیت خاص و ویژه است، افزود:همجواری لرستان با استان های مرزی کرمانشاه، ایلام و خوزستان شرایط لرستان را نیز ویژه کرده است.

مرتضی محمودوند عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس و نماینده مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی نیز در پایان با اشاره به اینکه به لطف خدا و تلاش همه خدمتگزاران نظام، ایران اسلامی امروز در اوج قتدار قرار دارد، خاطر نشان کرد: تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در حوزه های مختلف همواره منشا خیر و برکت و در راستای خدمت رسانی صادقانه و بی منت به مردم است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha