یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
سردار کشکولی، فرمانده سپاه استان لرستان

حوزه/فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: ۹ دی روز تجلی پایبندی مردم به انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، امروز در مراسم یوم الله ۹ دی در مسجد امیرالمومنین (ع) پلدختر با اشاره به اینکه یوم الله ۹ دی روز بصیرت و بیداری امت اسلامی و انقلابی است، گفت: در یوم الله ۹ دی آگاهی و لایت مداری مردم در دفاع از ارزش‌های اسلامی انقلابی، فتنه دشمنان را در نطفه خفه کرد.

وی ادامه داد: یوم الله ۹ دی روز تجلی و پایبندی مردم ایران اسلامی به انقلاب و نظام و روز قدرت نمایی ملت ایران در برابر دشمنان قسم خورده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، بصیرت ملت انقلاب و ولایی ایران اسلامی ریشه در معارف و مبانی قرآنی دارد خاطر نشان کرد: اهانت به مقدسات دینی و قانون گریزی بزرگترین ظلم فتنه گران در سال ۸۸ بود.

سردار کشکولی اظهار کرد: در فتنه سال ۸۸ دشمنان خارجی با استفاده از فتنه گران داخلی به دنبال گمراه کردن مردم بودند و در این بین گروه‌های معاند و معارض با استفاده از این فرصت به میدان آمده و ایجاد فتنه کرده که با با بصیرت مقام معظم رهبری و مردم ولایی و انقلابی فتنه‌ها نقش بر آب شد.

وی در پایان بر ضرورت استحکام پیوند مردم با انقلاب اسلامی و تبیین حماسه یوم الله ۹ دی تاکید کرد و گفت: مردم ایران اسلامی همواره بصیرت و هوشیاری خود را در مقابل توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب حفظ کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha