شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
حضور مدیر مدرسه علمیه تکاب در دبیرستان

حوزه/ حجت الاسلام مقدم گفت: دشمن نه دلش برای خانم مهسا امینی و نه هیچ کس دیگر نمی سوزد و حتی اگر مرگ این خانم هم نبود بهانه ای دیگر درست می کردند؛ اینها با ایران قوی مستقل که در حال پیشرفت پر شتاب است و الهام بخش کشورها و ملت های منطقه می‌باشد مشکل دارند.

به گزارش خبرنگار حوزه از ارومیه حجت الاسلام حبیب مقدم، امروز در مراسمی که در دبیرستان دخترانه خدیجه کبری (س) تکاب برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی پس از شکست در جنگ نظامی و دیپلماسی و فرهنگی به جنگ شناختی و ترکیبی روی آورده است و از ابعاد مختلف به دنبال از بین بردن انقلاب می‌باشد.

وی افزود: امروز دشمن با ماهیت ایران و اسلام و انقلاب مشکل دارد و با استفاده از قدرت رسانه ای و سایبری به دنبال کنترل افکار عمومی و هدایت قوای شناختی جوانان کشور است و مرگ مهسا امینی تنها بهانه ای بود برای شروع برنامه ای که ماه ها بر روی آن برنامه ریزی کرده بودند.

مدیر مدرسه علمیه رسول اکرم (ص) تکاب اضافه کرد: دشمن نه دلش برای خانم مهسا امینی و نه هیچ کس دیگر نمی سوزد و حتی اگر مرگ این خانم هم نبود بهانه ای دیگر درست می کردند؛ اینها با ایران قوی مستقل که در حال پیشرفت پر شتاب است و الهام بخش کشورها و ملت های منطقه می‌باشد مشکل دارند.

وی تصریح کرد: امروز ملت ایران ابهت آمریکا را شکسته و همه نقشه های آن در منطقه را نقش بر آب کرده و ملت مقاوم ایران موجودیت اسرائیل را به خطر انداخته و آمریکا رو به افول می‌باشد و دست و پا می زند وقتی اسرائیلی که یک روزی لبنان را اشغال کرده بود امروز در مقابل حزب الله تسلیم می شود وضعیت مشخص است، لذا در این شرایط امپراطوری رسانه ای دشمن به تخریب چهره ایران و ایجاد یاس و ناامیدی در ملت ایران با ترفند های مختلف روی آورده که لازم است ما هوشیار بوده و دشمن و ترفندهای او را بشناسیم .

حجت الاسلام مقدم عنوان کرد: ملت ایران آگاه است و جوانان ایرانی نقشه دشمن را می فهمند لذا در این قضیه هم دشمن شکست خورد و به اهداف خود نرسید هرچند عزیزانی را از ما گرفت و ۱۵ شهید شاه چراغ داغ بزرگی بود و آرتین عزیز را یتیم کرد، اشک چشم مادران سرزمینمان را جاری ساخت، طلبه جوان آرمان علی وردی را غریب گیر آورد، اما نتوانست مقاومت ملت ایران را بشکند و عده کمی را توانست به خیابان بیاورد، اما در مقابل میلیونها نفر در راهپیمایی و در تشییع شهدا نسبت به انقلاب و رهبری و نظام ابراز وفا داری کردند.

وی تأکید کرد: این انقلاب تا ظهور امام زمان (عج)ادامه خواهد یافت و در روز ۱۳ آبان هم مردم با حضور گسترده خود مشت محکمی بر دهان استکبار خواهند زد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha