چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
اجتماع اقشار مختلف مردم ولایتمدار بخش بیستون که در حمایت همه جانبه خود از پاسخ موشکی وترکیبی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

حوزه/ امام جمعه بیستون گفت: ناتوانی گنبد آهنین، در عبور موشک‌ها و پهبادها از ۳ لایه دفاع هوایی صهیونیست‌ها، تمام معادلات نظامی را بهم ریخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام مهدی آرمند، صبح امروز، در اجتماع اقشار مختلف مردم ولایتمدار بخش بیستون، در صحن امامزاده باقر(ع) که در حمایت همه جانبه خود از پاسخ موشکی و ترکیبی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عمق خاک رژیم جعلی اسرائیل، برگزار شده بود، به تشریح ابعاد استراتژیک اقدام کوبنده و شجاعانه پرداخت.

امام جمعه بیستون گفت: جمهوری اسلامی ایران در این اقدام، از تکنولوژی موشکی استفاده کرده که در سطح دنیا تعداد محدودی از آن برخوردار هستند.

وی تصریح کرد: مهم تر از پاسخ شجاعانه سپاه، عبور موشک ها و پهبادها، از ۳ لایه دفاع هوایی اسرائیل غاصب، بویژه گنبد آهنین تمام معادلات نظامی را بهم ریخت.

مردم و زائرین امامزاده باقر(ع) بخش بیستون، در پایان مراسم، با سردادن شعارهای کوبنده، حمایت همه جانبه خود را از حمله شجاعانه موشکی سپاه، به اهداف و پایگاه های نظامی در عمق خاک رژیم غاصب صهیونیستی، اعلام کردند.

ناتوانی گنبد آهنین صهیونیست‌ها معادلات نظامی را بهم ریخت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha