یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سردار حسین یزدی

حوزه/ معاون فرهنگی نیروی هوافضای سپاه با اشاره به منویات رهبر انقلاب درباره جهاد کبیر،«نه» گفتن به دشمن را مصداق این جهاد دانست و گفت: طلاب و روحانیون باید به تقویت روحیه شهادت‌طلبی و ایمان در جامعه بپردازند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، سردار حسین یزدی، ظهر امروز در مدرسه علمیه صدر بازار اصفهان، در جمع طلاب و روحانیون با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس، اظهار کرد: طلاب جوان علوم دینی باید به تقویت روحیه شهادت‌طلبی و ایمان در جامعه پردازند تا همانند دوران دفاع مقدس که طلاب در جبهه‌ها حضور داشتند و به رزمندگان روحیه می‌دانند، امروز نیز مردم به این روحیه مجهز شوند.

وی افزود: مبارزات امام راحل با حکومت طاغوت از سن 20 سالگی آغاز شد و ایشان 40 سال مبارزه پنهانی داشتند و پس از ارتحال آیت‌الله بروجردی به مدت 17 سال به مبارزه علنی با رژیم پهلوی پرداختند.

معاون فرهنگی نیروی هوافضای سپاه با اشاره به وقایع انقلاب، بیان کرد: احساس خطر دشمنان انقلاب اسلامی با پیروزی انقلاب، آغاز شد و آنان برای مقابله با انقلاب قائله‌های مختلفی را در مناطق جنوبی، غربی و شمال غربی کشور به راه انداختند.

وی با اشاره به آغاز جنگ تحمیلی توسط صدام افزود: پس از آنکه دشمنان ما نتوانستند مانع از پیروزی و پیشروی انقلاب شوند صدام را بر علیه ملت ایران شوراندند و با حمایت نظامی و مالی از آن تلاش کردند تا جمهوری اسلامی نابود شود. 

سردار یزدی با بیان اینکه امام خمینی(ره) ذخیره الهی بود، ابراز کرد: خداوند متعال امام راحل در جریان تبعیدها حفظ کرد تا این ذخیره الهی انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و برپایی احکام اسلامی در قالب حکومت اسلامی از جمله اهداف ایشان بود.

 وی با اشاره به تلاش‌های کنونی دشمن در مقابل انقلاب اسلامی و عدم صدور انقلاب به کشورهای دیگر گفت: دشمنان پس از برجام، قصد دارند برجام 2 را با هدف دنبال توقف تکنولوژی موشکی ایران آغاز کنند، البته نه تنها تولیدات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متوقف نشده بلکه این تولیدات برنده‌تر و قوی‌تر از گذشته دنبال می‌شود و دقت موشک‌ها به کمتر از 5 و 10 متر می‌رسد. 

معاون فرهنگی نیروی هوافضای سپاه ادامه داد:  افزود: آنان سعی دارند تا برجام 3 را با هدف انهدام مقاومت منطقه‌ای ایران اسلامی راه اندازی کنند تا حمایت ایران از نیروهای مقاومت در منطقه کمرنگ شود. 

سردار یزدی با اشاره به منویات رهبر انقلاب درباره جهاد کبیر ابراز کرد: نه گفتن به دشمن و تبعیت نکردن از دشمن از مصادیق جهاد کبیر است و طلاب و روحانیون باید این موضوع را در جامعه تبین کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha