یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مومنی

حوزه/ معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان به حضور وهابیت در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: امروز، سایت ها و شبکه های اجتماعی وهابی، عقاید تشیع را نشانه رفته و بر ما لازم است این شبهات را بشنایسم و به آنها پاسخ دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مومنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اصفهان، آشنا بودن به شبهات موجود در ذهن مخاطب و فضای جامعه را از مهمترین عناصر تبلیغ موفق و تاثیر گذار دانست و گفت: در عرصه جنگ نرم یکی از ابزارهای مهم دشمن، ایجاد شبهه است و تلاش های بی وقفه استعمار و ایادی آن در منطقه بر این اصل استوار شده است.

وی، وهابیت را فرقه ساخته شده استعمار برای ایجاد تقابل و تفرقه در جهان اسلام معرفی کرد و در ادامه گفت: امروز وهابیت بین شیعه و سنی مسائل و عقایدی را مطرح می کند که حتی اهل سنت هم آن را قبول ندارند، اما آنان خود را امروز سخنگوی جهان اسلام و داعیه دار توحید می نامند همان توحیدی که در قصور خلاصه شده است و ماموریت اصلی آن نابودی اسلام به اسم اسلام است.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان به حضور وهابیت در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: امروز، سایت ها و شبکه های اجتماعی وهابیت، عقاید تشیع را نشانه رفته و بر ما لازم است به عنوان مبلغ این شبهات را بشنایسم و به آنها پاسخ دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین مومنی ادامه داد: امروز وهابیت با بیان سخنان کذب و نسبت های ناروا به بزرگان تشیع سعی در تخریب چهره آنان و ترور شخصیت آن بزرگواران دارد و با بزرگ نمودن نظریه منحصر به فرد یک عالم، آن را به همه تشیع نسبت می دهند.

وی با اشاره به این که کتاب های جدیدی اخیرا علیه تشیع نوشته شده که باید عالمانه به آنها پاسخ داد، ابراز داشت: سمینارهای متعدد در مدینه برگزار می شود و همه تلاش ها برای مقابله با مکتب اهل بیت(ع)، شعائر و ارکان  اصلی مکتب تشیع و عاشورا است، لذا مبلغان باید بدون توهین و با رعایت ادب اسلامی، پاسخ گوی شبهات باشند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha