شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد

حوزه / علیزاده با بیان اینکه جشن نیکوکاری یکی از برنامه‌های زیرمجموعه هفته احسان و نیکوکاری است، گفت: امسال ۱۵۰۰ مدرسه برگزار کننده جشن‌های نیکوکاری هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، محسن علیزاده، صبح امروز در آیین جشن نیکوکاری یزد که در یزد برگزار شد، اظهار داشت: هفته احسان و نیکوکاری از 14 اسفند و همزمان با سا‌لروز تاسیس کمیته امداد آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه امسال احسان و نیکوکاری به صورت عام دیده شده است، گفت: همزمان با برگزاری جشن نیکوکاری و شروع این هفته، نمایشگاه تولیدات خودکفایی مددجویان کمیته امداد در میدان شهدای امیرچقماق یزد برگزار شد.

علیزاده با بیان اینکه جشن نیکوکاری یکی از برنامه‌های زیرمجموعه هفته احسان و نیکوکاری است، گفت: امسال 1500 مدرسه برگزار کننده جشن‌های نیکوکاری هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد خاطرنشان کرد: روز پنجشنبه 19 اسفند این جشن در سطح شهر و در میادین و روز جمعه 20 اسفند هم در مصلی‌های نماز جمعه غرفه‌های جشن نیکوکاری برپا می‌شود.

علیزاده افزود: این جشن علاوه بر اینکه در هفته احسان و نیکوکاری برگزار می‌شود، سه روز به صورت ویژه با محوریت احسان و نیکوکاری در مدارس، مساجد، میادین اصلی  و مصلی‌های نماز جمعه صورت می‌پذیرد.

علیزاده اظهار داشت: امسال سعی شده با استفاده از ظرفیت‌های موجود و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت‌های خیرین در حوزه‌های مخلتف، زمینه هزینه کرد کامل تمام کمک‌های مردم برای محرومان را فراهم کنیم و هزینه‌های جانبی از جمله بحث‌های رسانه‌ای و تبلیغی برای دعوت مردم را از این بخش تامین نکنیم.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha