شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدرسه علمیه خواهران حضرت نرجس(س) ساری

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت نرجس(س)، حوزه علمیه را بهترین مکان برای رشد و تعالی دانست و بر ضرورت برنامه ریزی پذیرش جذب طلاب توانمند تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، سیده زهرا پیشنمازی، مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت نرجس سلام الله علیها ساری در جمع طلاب، گفت:  مدرسه  حضرت نرجس(س) شش سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و در این مدت ثابت شده که در طلاب از ابتدای سال تحصیلی تا فارغ التحصیلی تفاوت های مثبت زیادی اتفاق می افتد که این تجربه برای شیرین و لذت بخش بوده و ما را در پیمودن ادامه راه مصمم تر می کند.

وی افزود: خواهران طلبه با این که هم زمان با تحصیل در عنفوان جوانی، با مشقت های زندگی تربیت فرزندان و  مسائل دیگر که حاشیه های زندگی می باشد، درگیر هستند، و الحمدلله از سال 89  تا به امروز خوب درخشیده و وضغیت مناسبی داشته اند؛ البته نباید توقع خودمان را راکد کنیم، زیرا در این صورت به رشد لازم نخواهیم رسید، بنابراین باید افق دیدمان وسیع باشد. چرا که ما عبدیم و معبود کمال مطلق هست و در جهت رسیدن به کمال مطلق، مسیر را انتخاب خواهیم کرد.

 پیشنمازی افزود: در حال حاضر که در زمان پذیرش حوزه های علمیه خواهران برای سال تحصیلی 98-97 قرار داریم، رسالت ما بسیار خطیر است، لذا باید برای پذیرش سال جدید، دست به دست هم داده و در راستای جذب حداکثری بانوان علاقمندان دارای شرایط تحصیل در حوزه فعالیت کنیم، چرا که، حوزه  بهترین ظرفیت و مکان برای رشد و تعالی بانوان جامعه است.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha