شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اردوی جهادی

حوزه/ جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی خراسان جنوبی گفت: هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی، انجام کار توسط مردم و توانمندسازی آن ‌ها است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، مهدی هنری،جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در قرارگاه پیشرفت و آبادانی به دنبال این هستیم از ظرفیت مردم در راستای برنامه ریزی پیشرفت و توانمندسازی روستاها استفاده کرده که این امر نیاز به برنامه ریزی دارد و امیدواریم با ارتباط خوبی که با دانشگاه‌ها برقرار کرده ‌ایم بتوانیم به این آمار برسیم.

وی ادامه داد: یکی از دلایل تشکیل و راه‌اندازی قرارگاه پیشرفت و آبادانی این است که در سنوات قبل از انقلاب بیشتر فعالیت‌ها در حوزه عمرانی در روستاها بوده و اقدامات خوبی نیز انجام شده، اما اقدامی که باعث تثبیت جمعیت و ایجاد اشتغال پایدار در روستاها باشد نداشته‌ایم.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی خراسان جنوبی تصریح کرد: با راه‌اندازی قرارگاه پیشرفت و آبادانی همراه با برنامه‌ریزی و اقدامات هدفمند نقاط خاص، آبادانی در توسعه همه جانبه با برنامه‌ریزی جزء نگری در پنج محور زیرساخت فرهنگی، عمران، اشتغال، سلامت و تعلیم و تربیت کارگروه‌هایی شکل گرفت.

هنری، تعلیم و تربیت را از برنامه های پنجگانه قرارگاه پیشرفت و آبادانی دانست و خاطرنشان کرد:  همایش معلمان مقاطع ابتدایی در مدارس دهستان‌های خوسف و میغان نهبندان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته در شش دهستان هدف شروع فعالیت را داشتیم، افزود: در این راستا همایشی در نهبندان با حضور معلمان مقاطع ابتدایی دهستان شوسف و میغان نهبندان با حضور استاید دانشگاه فرهنگیان برای تبادل نظر و استفاده از ظرفیت معلمان برای حل مشکلات معلمان در مناطق محروم در حال برگزاری استو

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی خراسان جنوبی با به این که در شش دهستان در حوزه تعلیم و تربیت فعالیت می ‌کنیم، تصریح کرد: امیدواریم با آموزش‌هایی که درآینده می‌دهیم بخشی از مشکلات مرتفع شود.

هنری در پایان گفت: ادبیات قرارگاه پیشرفت و آبادانی انجام کار توسط مردم و توانمندسازی آن ‌ها است.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha