شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام مصلح امام جمعه خورموج

حوزه/ امام جمعه خورموج خواستار فضا سازی شهری و تغییر چهره شهر با نمادهای انقلابی شد و گفت: باید نشان دهیم که در پیروزی انقلاب اسلامی شاد و مسرور هستیم.

حجت الاسلام عبدالحسین مصلح امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، با گرامیداشت ایام دهه فجر گفت: امسال هم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است، ما مدیون خون شهدای انقلاب و دوران نظام مقدس جمهوری اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم، امام شهیدان و ایثارگران هستیم و وظیفه داریم در سالگرد انقلاب حال و هوای شهرمان را تغییر دهیم.

وی خواستار فضا سازی شهری و تغییر چهره شهر با نمادهای انقلابی شد و گفت: باید نشان دهیم که در پیروزی انقلاب اسلامی شاد و مسرور هستیم.

حجت الاسلام مصلح به رزمایش اقتدار نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در آستانه سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در منطقه اصفهان اشاره کرد و افزود: نیروی زمینی ارتش در این رزمایش با تغییر رویکرد از پدافندی به آفندی نیروی خود را مورد ارزیابی دقیق قرار داد.

امام جمعه خورموج با بیان اینکه برگزاری رزمایش اقتدار 97 نیروی زمینی ارتش ارتقاع توان دفاعی کشور را به همراه داشت، افزود: قدرت تحرک و جابه جایی سریع یگان های زرهی و توپخانه از هفت استان کشور در کمترین زمان ممکن به منطقه رزمایش از جمله دستاوردهای این رزمایش بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha