شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کیانی

حوزه/ کیانی با تاکید بر این که شهدا رفتند تا ما زیر پرچم استبداد و استکبار نمانیم، گفت: ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و نهال دیروز با خون شهدا آبیاری شد و اکنون به برکت خون شهدا درخت تناوری شده است که باد و طوفان نمی تواند به آن آسیب برساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، مهراب کیانی صبح امروز در یادواره شهدا در مدرسه ام کلثوم بوشهر با اشاره به دهه مبارک فجر سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و نهال دیروز با خون شهدا آبیاری شد و اکنون به برکت خون شهدا درخت تناوری شده است که باد و طوفان نمی تواند به آن آسیب برساند.

مسئول بسیج دانش آموزی استان بوشهر افزود: شهید قلب تاریخ است و تمام پیروزی های تاریخ نیز اول در قلب انسان ها رخ می‌دهد و سپس در عالم واقع تحقق می یابد. تمام این پیروزی ها به همین شکل رخ می دهد و اگر باور قلبی شهدا و مردم نبود این انقلاب رخ نمی داد و نمی توانست به مسیر پر افتخار خود ادامه دهد.

کیانی یادآور شد: برای پیروزی انقلاب اسلامی قرن ها تلاش اهل ایمان صورت گرفته مبارزه بوشهری ها در برابر استعمار انگلیس که چهار دوره صورت گرفته از همین نمونه هاست؛ مقاومت رمز پیروزی ملت ما بوده و هست و ایستادگی در برابر ظلم باعث شکست دشمن خارجی و داخلی شده و ادامه مسیر نیز به همین موضوع بستگی دارد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر تاکید کرد: امام خمینی(ره) در زمانی پرچم مبارزه بر علیه استبداد و استکبار را برداشت که رهبران جهان غرب و شرق فریاد می زدند که دین توان اداره جامعه را ندارد و امام با تحقق حکومت اسلامی و ادامه مسیر و پیشرفت هایی که در آینده رخ داد نشان داد دین مسیر دیگری برای اداره بشریت است، مسیری که سعادت را برای انسان به ارمغان می آورد.

وی تاکید کرد: هم انقلاب اسلامی هم دفاع مقدس و هم پیشرفت های علمی، نظامی فرهنگی و ... که بعد از جنگ تحمیلی رخ داد در سایه اعتماد امام خمینی(ره) به جوانان و نوجوانان تحقق یافت همان جوان و نوجوانی که از دل و جان عاشق امان بود و امروز عاشق رهبر عزیز خود امام خامنه ای هستند و پاسخ اعتماد به جوان ها پیشرفت امروز است و هر جا که ما حرکتمان کُند شده به دلیل بی اعتنادی مسئولان به جوانان و نوجوانان است.

وی افزود: امروز جوانان جمهوری اسلامی محدوده نفوذ انقلاب را تا کنار دریای مدیترانه گسترش داده اند و باعث شدند ایالات متحده آمریکا بعد از آن که نزدیک به هفت هزار میلیارد دلار در خاورمیانه هزینه کرد، آرام آرام منطقه را خالی کند و ترامپ به شکست خود اعتراف کند.

کیانی در ادامه با تاکید بر این که امروز قلب ها و دل ها میدان نبرد اصلی هستند، عنوان کرد: امروز با تخلیه عراق و سوریه از نیروهای آمریکایی و با توجه به این که رئیس جمهور آمریکا گفته ما هر چه می توانستیم انجام دادیم همه این تلاش ها مال شما ما از سوریه خارج می شویم.  این یعنی قبول شکست در منطقه یعنی رئیس جمهور آمریکا در قلب خود شکست را پذیرفته و تا تحقق میدانی آن راهی باقی نمانده است.

وی در پایان یادآور شد: خودتان را به سلاح ایمان و صبر مجهزتر کنید که پیروزی دل انگیز نزدیک است، اما این پیروزی بدون مقاومت و تلاش مضاعف تحقق نمی یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha