شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حبیب الله شعبانی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با تشکر از اعتماد رهبر معظم انقلاب، گفت: امیدوارم با حمایت مردم عزیز همدان، جواب اعتماد مقام معظم رهبری را به خوبی بدهم.

حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در همدان، با تشکر از اعتماد رهبر معظم انقلاب، گفت: مسئولیت نمایندگی ولی فقیه و  امامت جمعه، مسئولیت بسیار سنگینی است که باید با توکل به خدا و همراهی و حمایت مردم عزیز همدان آن را به درستی به ثمر برسانیم.

وی به دیدار خود با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: در دیداری که به محضر حضرت آقا مشرف شده بودم، ایشان مردم همدان را بسیار متدین دانستند که باید از حسن نظر معظم له تقدیر و تشکر داشته باشیم.

نماینده جدید ولی فقیه در استان همدان افزود: نهاد نماز جمعه اصلی ترین قرارگاه فرهنگی در کشور است، بنابراین با توجه ویژه و خاص به این نهاد باید در راستای تحقق  منویات رهبر معظم انقلاب قدم برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با بیان این که جایگاه نماز جمعه از اول با تقدس شروع شده و در زبان ائمه اطهار(ع) هم با تقدس همراه بوده، اظهار داشت: فرا جناحی بودن و تقدس نماز جمعه باید در همه شرایط حفظ شود، البته نباید این موضوع را هم فراموش کنیم که نماز جمعه مهم ترین نهاد انقلابی و از اصلی ترین پایگاه های فرهنگی است.

امام جدید جمعه همدان تصریح کرد: سه محور اسلام، نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم از اصلی ترین برنامه هایی است که باید در استان همدان به آن توجه ویژه ای شود.

وی، مردم را ولی نعمتان مدیران خواند و گفت: باید بالاترین درجه تعامل با مسئولان را برای ایجاد شتاب دهی به حرکت دینی و انقلابی، در جهت رفع مشکلات مردم را در استان عملی کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی در پایان با تشکر از زحمات آیت الله طه محمدی، گفت: از همه کسانی که زحمت کشیدند و بنده را مورد لطف قرار دادند، تشکر می کنم و امیدوارم با حمایت مردم عزیز همدان، جواب اعتماد رهبر معظم انقلاب را به خوبی بدهم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha